Zarządzaj finansami


Zarządzaj finansami z domu


987654321

 Najbliższe dni to czas, który z powodu odpowiedzialności za siebie i innych, powinniśmy spędzić w domu. Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i innych – korzystaj z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe i z aplikacji T-Mobile Bankowe oraz płatności mobilnych lub transakcji bezgotówkowych. Zamiast wychodzić do placówki skontaktuj się Infolinią pod numerem 19 506 i załatw swoje sprawy z domu.

Zapoznaj się z aktualnymi informacjami o zasadach obsługi w placówkach i w Wirtualnym Oddziale, a także o bezpiecznym bankowaniu.

 

 

Co warto wiedzieć?

Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu!

  • Pamiętaj, że większość transakcji możesz wykonać bez potrzeby ruszania się z domu. Korzystaj z bankowości internetowej i aplikacji T-Mobile Bankowe, za pośrednictwem których możesz zarządzać swoimi finansami bezpiecznie i wygodnie. T-Mobile Bankowe i bankowość internetowa T-Mobile Usługi Bankowe są dostępne codziennie, 24 godziny na dobę.
  • Jeśli nie musisz, nie odwiedzaj naszych placówek i skontaktuj się z Infolinią (19 506) gdzie załatwisz większość swoich spraw lub skorzystaj z bankowości elektronicznej. Gotówkę możesz wpłacać i wypłacać w bankomatach/wpłatomatach za pomocą karty lub BLIK-a.
  • Apelujemy o stosowanie się do wytycznych władz związanych z zapobieganiem rozprzestrzenieniu się wirusa, m.in. ścisłego przestrzegania kwarantanny. Najlepiej #Zostanwdomu – szczególnie jeśli zauważysz u siebie objawy infekcji dróg oddechowych, m.in. kaszel, katar, gorączkę.


Dajemy Ci możliwość wnioskowania o odroczenie spłaty rat kredytów dla Klientów Indywidualnych. Kliknij TUTAJ i uzupełnij formularz.


 

Wirtualny Oddziałttw2

Jeśli potrzebujesz się udać do placówki skontaktuj się z naszym Wirtualnym Oddziałem i załatw swoje sprawy bez wychodzenia z domu. Wirtualny Oddział umożliwia realizację dyspozycji dotychczas dostępnych jedynie w tradycyjnych placówkach, kontakt z konsultantem możliwy jest za pośrednictwem rozmowy video.

  • Wirtualny Oddział jest do dyspozycji Klientów w godzinach od 08:00 do 22:00, od poniedziałku do piątku.
    Połączenie jest bezpłatne. Zachęcamy do kontaktu!

Bankowość internetowa

Przyłącz się do akcji #Zostanwdomu. Nie oznacza to jednak, że tego czasu nie możesz wykorzystać na załatwienie bieżących spraw. Zwłaszcza tych, które łatwo możesz zrobić przez internet, z domowego fotela.

Za pośrednictwem bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe możesz:

  • sprawdzić saldo rachunku, szczegóły operacji i pobrać potwierdzenie transakcji,
  • zamówić kartę do konta,
  • zarządzać poleceniami zapłaty,
  • zarządzać kartami do konta: aktywować kartę, nadać lub zmienić PIN, zablokować lub zastrzec kartę, zmienić limit,
  • sprawdzić informację o posiadanych lokatach lub celach i założyć nowe,
  • wziąć pożyczkę lub założyć konto oszczędnościowe,
  • sprawdzić informację o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły, opcja spłaty),
  • korzystać z eUrzędu, w tym m.in. z Profilu Zaufanego ePUAP, za pośrednictwem którego można m.in. złożyć wniosek o dowód osobisty, sprawdzić stan punktów karnych czy historię pojazdu,
  • komunikować się z bankiem (zadać pytanie, złożyć reklamację).

Dowiedz się więcjej o bankowości internetowej


Aplikacja mobilna T-Mobile Bankowe

Aplikacja T-Mobile Bankowe to szybki i wygodny dostęp do produktów bankowych w każdym miejscu, przez całą dobę. Korzystaj z wygodnego i bezpiecznego dostępu do swoich środków bez wychodzenia z domu.

Dzięki aplikacji mobilnej:

  • sprawdzisz saldo (także przed zalogowaniem),
  • przejrzysz historię transakcji i pobierzesz potwierdzenie transakcji,
  • zapłacisz zbliżeniowo z Google Pay™ i Apple Pay,
  • w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz kartę,
  • zapłacisz BLIKIEM w internecie,
  • zrobisz przelew krajowy, natychmiastowy i podatkowy, a także przelew na telefon BLIK,
  • założysz konto (osobiste, walutowe i oszczędnościowe) i zamówisz kartę,
  • sprawdzisz informacje o posiadanych lokatach lub założysz nowe,
  • sprawdzisz informacje o posiadanych celach,
  • zalogujesz się i autoryzujesz operacje odciskiem palca (Android oraz iOS) lub skanem twarzy (iOS),
  • skontaktujesz się z doradcą.

Dowiedz się więcej o aplikacji mobilnej


Płatności zbliżeniowezegarek_karta

Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i innych - płać zbliżeniowo telefonem za zakupy!

W T-Mobile Usługi Bankowe za zakupy w sklepach możesz płacić zbliżeniowo telefonem! Wystarczy, że dodasz swoją kartę do usługi Apple Pay lub Google Pay™. Możesz również skorzystać z innych metod płatności mobilnych takich jak BLIK, Garming Pay™ czy Fitbit Pay™.

Apple Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay pozwalają zatwierdzać transakcje bez wprowadzania kodu PIN na terminalu. W przypadku kart zbliżeniowych, BLIK-a i usługi Google Pay bez kodu PIN zrealizujesz mniejsze zakupy.

Bezpieczeństwo

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.

W obecnej sytuacji, zachowaj szczególna uwagę, jeśli chodzi o podejrzane e-maile i SMS-y. Nie klikaj w linki, które zachęcają Cię do logowania do bankowosci, robienia szybkich przelewów, czy sprawdzania sensacyjnych wiadomości. Pamiętaj, żeby zawsze sprawdzać na stronie banku lub oficjalnych stronach rządowych, czy dana informacja jest prawdziwa.

Korzystając z bankowości internetowej i mobilnej, pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa. Przed zalogowaniem się do bankowości internetowej, sprawdź czy:

  • adres strony logowania zaczyna się od https://,
  • w obrębie okna przeglądarki znajduje się mała kłódka informująca o bezpieczeństwie,
  • po kliknięciu na kłódkę pojawia się informacja o prawidłowym, ważnym certyfikacie,
  • podczas logowania wyświetla się prawidłowy, ustawiony przez Ciebie obrazek bezpieczeństwa.

Pamiętaj:

  • przed autoryzacją lub zatwierdzeniem w bankowości internetowej operacji, dokładnie zweryfikuj treść wiadomości SMS - bank nigdy nie prosi o zatwierdzanie operacji, których użytkownik samodzielnie nie zlecił,
  • proces logowania do nowej bankowości internetowej nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania na Twoich urządzeniach,
  • instaluj wyłącznie programy pobrane z  oficjalnych sklepów z aplikacjami (Google Play, Apple App Store),
  • nie udostępniaj swojego komputera ani telefonu osobom trzecim,

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie


Apelujemy o stosowanie się do wytycznych władz związanych z zapobieganiem rozprzestrzenieniu się wirusa, m.in. ścisłego przestrzegania kwarantanny. Najlepiej #Zostanwdomu – szczególnie jeśli zauważysz u siebie objawy infekcji dróg oddechowych, m.in. kaszel, katar, gorączkę.