Pozostałe

Więcej informacji

Lokata dopasowana do Twoich potrzeb

Możesz wybrać jeden z dostępnych terminów lokaty (1, 3, 6, 12, 24, 36 miesięcy) lub dostosować czas trwania lokaty do swoich potrzeb wskazując dowolną datę zakończenia.

W razie podjęcia wkładu przed upływem okresu umownego posiadaczowi lokaty nie przysługują odsetki naliczane do dnia poprzedzającego wypłatę. Umowa lokaty terminowej opartej na oprocentowaniu zmiennym, wiąże się z ryzykiem spadku lub wzrostu wysokości otrzymanego zysku.

Lokatę negocjowaną założysz w nowej bankowości internetowej lub mobilnej. Lokata standardowa dostępna jest również w placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, za pośrednictwem konsultanta infolinii pod numerem telefonu 19 506 lub Wirtualnego Oddziału.

Więcej informacji

T-Mobile konto oszczędnościowe jest dla Ciebie, jeżeli zależy Ci, aby Twoje środki były oprocentowane wyżej niż na tradycyjnym koncie osobistym, a jednocześnie chcesz mieć swobodę dysponowania nimi bez ryzyka utraty naliczonych odsetek.

W T-Mobile Usługi Bankowe masz możliwość dokonywania nieograniczonych wpłat oraz wypłat z rachunku. Dodatkowo, jeśli zdecydujesz się na konto w złotych, euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich, możesz otrzymać kartę debetową, dzięki której zawsze będziesz miał dostęp do swoich pieniędzy.

Prowadzenie rachunku i pierwsza wypłata w miesiącu są bezpłatne. Kolejny przelew (inny niż przelew natychmiastowy) wykonany przez bankowość internetową na rachunek własny lub na inny rachunek kosztuje tylko 5 zł.

Oprocentowanie konta oszczędnościowego jest zmienne, co wiąże się z ryzykiem spadku lub wzrostu wysokości otrzymanego zysku. Informacja o oprocentowaniu dostępna w Tabeli Oprocentowania.

T-Mobile konto oszczędnościowe możesz założyć w jednej z placówek T-Mobile Usługi Bankowe, za pośrednictwem konsultanta infolinii (pod numerem telefonu 19 506) lub Wirtualnego Oddziału, a jeśli jesteś już naszym Klientem - w nowej bankowości internetowej.

Auto-uzupełnienie

T-Mobile konto oszczędnościowe możesz powiązać ze swoim kontem osobistym!

Dzięki usłudze Automatycznego oszczędzania zyskasz na oprocentowaniu wolnych środków, a do Twojej dyspozycji, na koncie osobistym, zawsze będzie ustalona kwota.

Jak to działa?

Wystarczy, że określisz kwotę, którą zawsze chcesz mieć na koncie osobistym. Gdy wystąpi na nim nadwyżka środków, zostanie ona przelana na Twoje T-Mobile konto oszczędnościowe. Jeśli kwota środków na Twoim koncie spadnie poniżej ustalonego poziomu, uzupełnimy je, korzystając z Twojego T-Mobile konta oszczędnościowego.

W zależności od Twoich potrzeb, sprawdzenie salda i przelew środków może odbywać się z częstotliwością dzienną, tygodniową lub miesięczną. Minimalna kwota przelewu w ramach usługi wynosi 50 zł.

T-Mobile konto oszczędnościowe możesz założyć w jednej z placówek T-Mobile Usługi Bankowe, za pośrednictwem konsultanta infolinii (pod numerem telefonu 19 506) lub Wirtualnego Oddziału, a jeśli jesteś już naszym Klientem - w bankowości internetowej.

Więcej informacji

Świnka Skarbonka – otrzymuj premię za oszczędzanie!

Świnka skarbonka to oferta dla Ciebie, jeśli przez regularne lub nieregularne wpłaty chcesz oszczędzać na wybrany cel i osiągnąć większy zysk niż na tradycyjnej lokacie.

W ramach usługi możesz oszczędzać na lokacie z dopłatami:

  • regularnymi - jeżeli w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym w trakcie trwania okresu oszczędzania zasilisz Świnkę skarbonkę zadeklarowaną kwotą, co kwartał wypłacimy Ci premię
  • nieregularnymi - chcesz oszczędzać na konkretny cel, ale brakuje Ci systematyczności? Ta oferta jest dla Ciebie! Możesz odkładać dowolne kwoty przez dowolny czas, a jeśli uda Ci się osiągnąć zamierzony cel, wypłacimy Ci premię

Świnkę skarbonkę możesz założyć na okres od 3 do 24 miesięcy, dzięki czemu dostosujesz czas oszczędzania do swoich potrzeb.
Za korzystanie ze Świnki skarbonki nie są pobierane żadne opłaty, w związku z czym każda odłożona złotówka przybliża Cię do osiągnięcia zamierzonego celu i wypłaty premii!

Lokata z dopłatami regularnymi:

W razie podjęcia wkładu własnego przed upływem okresu umownego posiadaczowi nie przysługują premie kwartalne (skapitalizowane i naliczone) oraz odsetki naliczone do dnia poprzedzającego wypłatę. Odsetki skapitalizowane są wypłacane.

Lokata z dopłatami nieregularnymi:

Oprocentowanie lokaty z dopłatami dowolnymi jest zmienne, co wiąże się z ryzykiem spadku lub wzrostu wysokości otrzymanego zysku. W razie podjęcia wkładu własnego przed upływem okresu umownego posiadaczowi  nie przysługuje premia oraz odsetki naliczone do dnia poprzedzającego wypłatę. Odsetki skapitalizowane są wypłacane.

Świnkę skarbonkę możesz założyć za pośrednictwem nowej bankowości internetowej.

Jak zacząć oszczędzać?

  • zastanów się, na co chcesz oszczędzać
  • wybrany przez Ciebie cel przedstawimy w formie obrazka, który będzie widoczny dla Ciebie w bankowości internetowej
  • oszczędzaj dowolne kwoty przez dowolny czas, a jeśli uda Ci się osiągnąć zamierzony cel, będziesz mieć podwójny powód do radości - spełnisz swoje marzenie, a my dodatkowo wypłacimy Ci premię

Świnkę skarbonkę możesz założyć za pośrednictwem nowej bankowości internetowej.

 

Wirtualny Oddział

Chciałbyś otworzyć nowoczesne konto bez wychodzenia z domu, wziąć pożyczkę, albo uzyskać informacje o naszych usługachWejdź do Wirtualnego Oddziału i odkryj możliwości, jakie daje Ci bankowość nowej generacji! Dzięki Wirtualnemu Oddziałowi, dyspozycje, które do tej pory realizowałeś w tradycyjnej placówce, załatwisz z dowolnego miejsca na świecie! Możesz wybrać preferowaną przez siebie formę kontaktu z konsultantem. Jeśli lubisz pisać na klawiaturze, wybierz opcję chat, jeśli wolisz rozmawiać przez telefon, możesz wybrać rozmowę audio, a jeśli lubisz mieć kontakt wzrokowy z rozmówcą, skorzystaj z opcji wideo. W Wirtualnym Oddziale zaproponujemy rozwiązania najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb, a nawet porównamy ofertę T-Mobile Usługi Bankowe z ofertą innych banków. Jeżeli będziesz chciał, dokumentację wypełni za Ciebie konsultant. Zrobi to na Twoich oczach, dzięki funkcji współdzielenia ekranu. Komplet dokumentów z Twojej wizyty w Wirtualnym Oddziale, znajdziesz w podręcznym notatniku.

T-Mobile Usługi Bankowe masz na wyciągnięcie ręki!

Bankowość mobilna T-Mobile Usługi Bankowe

Aplikacja mobilna

Gdziekolwiek jesteś, swój bank masz zawsze przy sobie. W mig sprawdzisz stan konta, zrobisz przelew. Szybko uzyskasz kredyt, gdy trafi się prawdziwa gratka.

Aplikacja mobilna T‑Mobile Usługi Bankowe ma wiele nowych funkcji, ale też zupełnie nowy wygląd. Jest intuicyjna jak nigdy dotąd. Wszystko to sprawi, że szybko trafi na listę Twoich ulubionych.

Zerknij na jej zalety, pobierz i poznaj w praktyce!

Szczegóły

                                                                                                     
apple google

  

hce_box

Płatności zbliżeniowe HCE

Korzystasz z aplikacji mobilnej? Płać za pomocą smartfona bezpośrednio z aplikacji w dowolnym terminalu akceptującym płatności zbliżeniowe – szybko, wygodnie i bezpiecznie. Nie musisz mieć przy sobie portfela. Po prostu wybudź telefon i zbliż do terminala płatniczego. Zakupy o wartości powyżej 50 złotych dodatkowo potwierdzisz na terminalu PIN-em do karty.

Nie korzystasz jeszcze z aplikacji mobilnej? Aby płacić zbliżeniowo telefonem zainstaluj aplikację na urządzeniu z systemem operacyjnym Android i modułem NFC i aktywuj płatności zbliżeniowe dla posiadanej karty. Płatności powiążesz z dowolną kartą T-Mobile Usługi Bankowe. Możesz posiadać w aplikacji wiele „zwirtualizowanych” kart i zarządzać nimi w zależności od potrzeb.

Limitem zbliżeniowym możesz wygodnie zarządzać z poziomu aplikacji mobilnej, jak i bankowości internetowej.

POBIERZ APLIKACJĘ I BANKUJ GDZIEKOLWIEK JESTEŚ

Pobierz z Google Play

Zobacz jak aktywować płatności zbliżeniowe i jak płacić telefonem.

 

androidpay_mini

Google Pay™

Zbliżasz. Płacisz. Gotowe.
Teraz możesz płacić zbliżeniowo za zakupy swoim telefonem z Androidem™. Wystarczy dodać kartę kredytową lub kartę do konta T-Mobile Usługi Bankowe do aplikacji Google Pay. Z Google Pay możesz też dokonywać płatności w wybranych aplikacjach, które zainstalujesz na swoim telefonie.

Zacznij używać Google Pay od zaraz.

Pobierz z Google Play



Płać telefonem w sklepach
Żeby zapłacić za zakupy z Google Pay, wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala płatniczego – nie musisz nawet otwierać aplikacji. Możesz zapłacić Google Pay wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe. W przypadku transakcji o wartości powyżej 50 złotych wymagane jest wpisanie kodu PIN na terminalu.

Łatwiejsze zakupy w aplikacjach
Dzięki Google Pay nie musisz podawać danych karty za każdym razem, gdy instalujesz nową aplikację. W wybranych aplikacjach wystarczy, że dokonując zakupów, wybierzesz opcję płatności przez Google Pay.

Bezpieczeństwo i spokój ducha
Kiedy płacisz przez Google Pay, prawdziwy numer Twojej karty nie jest udostępniany sklepowi. Korzystamy z numeru konta wirtualnego, aby chronić Twoje dane. Gdy dokonasz zakupu, zobaczysz potwierdzenie płatności z informacjami o miejscu dokonania transakcji oraz nazwą i numerem sprzedawcy. Dzięki temu łatwo możesz wykryć każdą podejrzaną transakcję. Jeśli zgubisz swój telefon lub ktoś go ukradnie, możesz natychmiast zablokować go z dowolnego miejsca, zabezpieczyć go nowym hasłem lub usunąć z niego wszystkie dane osobowe za pomocą Menedżera urządzeń Android .

Zacznij używać Google Pay

    1. Pobierz aplikację - Pobierz aplikację Google Pay ze sklepu Google Play. Aby z niej korzystać, potrzebujesz telefonu z Androidem w wersji KitKat 4.4 lub wyższej, który obsługuje technologie NFC i HCE. Dostępność NFC możesz sprawdzić na telefonie w aplikacji Ustawienia.
    2. Dodaj kartę - Dodaj kartę kredytową lub debetową wydaną przez jeden z banków umożliwiających płatności Google Pay – możesz też dodać kartę, robiąc jej zdjęcie.
    3. Gotowe - Teraz możesz płacić za zakupy w sklepach i w aplikacjach. Zbliż telefon do terminala płatniczego – gdy transakcja zostanie zaakceptowana, na telefonie zobaczysz potwierdzenie. Otrzymasz wydrukowany paragon i potwierdzenie płatności, a dodatkowo otrzymasz powiadomienie na telefonie.

 

Pobierz z Google Play

Otwórz konto

Android, Google Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.

3dsecure_box

3D Secure

Płatności kartą w Internecie jeszcze bezpieczniejsze dzięki usłudze 3D Secure

Usługa 3D Secure:

  • zabezpiecza transakcje dokonywane w Internecie kartami płatniczymi Mastercard® poprzez dodatkową autoryzację transakcji za pomocą jednorazowego kodu;
  • jest udostępniana automatycznie dla wszystkich kart T-Mobile Usługi Bankowe, dzięki czemu nie trzeba podejmować żadnych działań mających na celu aktywację zabezpieczenia;
  • jest bezpłatna – bank wysyła bezpłatnie SMS-y z kodami.

Sklepy internetowe, które wdrożyły usługę 3D Secure dla kart Mastercard, umieszczają następujące oznaczenia Mastercard SecureCode oraz Mastercard Identity Check (ID Check):

Mastercard SecureCodeMastercard ID Check

Jest to potwierdzenie, że płatności w tych sklepach mogą być zabezpieczone usługą 3D Secure. W rzeczywistości może się zdarzyć, że niektóre sklepy internetowe mimo oznaczenia nie wymagają dodatkowej autoryzacji za pomocą 3D Secure.

Korzystanie z usługi 3D Secure jest naprawdę proste.

Przekonaj się sam:

Jak korzystać z usługi 3D Secure

Poniżej przedstawione zostały szczegółowe informacje dotyczące korzystania z usługi 3D Secure.

Aby zapłacić kartą w Internecie, należy podać standardowe dane, o które prosi sklep, np. numer karty, datę ważności karty, kod CVV2/CVC2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty).

Następnie możesz zostać przekierowany na stronę, gdzie należy wprowadzić sześciocyfrowy kod, za pomocą którego autoryzujesz transakcję. Otrzymasz go SMS-em pod numer telefonu komórkowego, który nam podałeś, tj. pod numer telefonu zaufanego. Kod ten potwierdza poprawność danych, tj. status karty oraz tożsamość osoby płacącej.

UWAGA:

  • Podczas dokonywania płatności bank nigdy nie prosi o kod PIN do karty płatniczej oraz nie wysyła kodu autoryzacyjnego, jeśli nie jest on wymagany przez sklep internetowy.
  • Tylko prawidłowo przypisany do rachunku karty płatniczej numer telefonu umożliwia korzystanie z usługi 3D Secure dla danej karty. Jeśli nie pamiętasz, który numer telefonu nam podałeś, zapraszamy do oddziału banku w celu jego weryfikacji.

MasterCard Mobile

Usługa MasterCard® Mobile pozwala na zakup biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu, bez konieczności zasilania dodatkowych kont czy „elektronicznych portfeli”. Dzięki połączeniu karty płatniczej z usługą MasterCard Mobile, płatności obciążą bezpośrednio rachunek danej karty, a w przypadku kart debetowych - konta. Włączenie usługi możliwe jest dla wypukłych kart debetowych oraz kredytowych przeznaczonych dla Klientów Indywidualnych.
 
Już dziś włącz usługę MasterCard Mobile dla swojej karty płatniczej!
 
  • Jak zapłacić za pomocą usługi w MasterCard Mobile?

Płatności w MasterCard Mobile autoryzowane są kodem mPIN, który zdefiniujesz w bankowości internetowej.

Możesz zainstalować aplikację MasterCard Mobile, dzięki której dowiesz się, co i w jakim mieście możesz kupić za pomocą swojego telefonu i technologii MasterCard Mobile. Przykładowe aplikacje działające w świecie MasterCard Mobile to np. Zaradna Hania, mPotwór, Sprytny Bill, SkyCash, alma24 itp.

  • Dla jakich Klientów przeznaczona jest usługa MasterCard Mobile?
Usługę MasterCard Mobile mogą aktywować pełnoletni Klienci T-Mobile Usługi Bankowe, posiadający kartę debetową MasterCard lub kartę kredytową, korzystający z telefonów komórkowych.
 
 
 

Metody logowania

Do bankowości internetowej możesz się zalogować za pomocą:

  • logowania dwustopniowego - najbezpieczniejsza forma logowania do bankowości internetowej. Odbywa się w dwóch krokach - najpierw wpisujesz hasło, a następnie dodatkowo potwierdzasz logowanie w aplikacji mobilnej. Aby wybrać tę metodę logowania musisz posiadać aktywną aplikację mobilną w wersji 4.2 lub wyższej.
  • logowania jednostopniowego używając:
    • aplikacji mobilnej – po wybraniu tej opcji logowanie i potwierdzanie operacji będzie się odbywać się przy pomocy aplikacji mobilnej T-Mobile Bankowe. Aby wybrać tę metodę logowania musisz posiadać aktywną aplikację mobilną w wersji 4.2 lub wyższej.
    • hasła maskowanego – po wybraniu tej opcji będziesz logować się podając wskazane znaki ze swojego hasła, a operacje potwierdzać jednorazowymi kodami SMS
    • hasła niemaskowanego – po wybraniu tej opcji będziesz logować się przy pomocy hasła, a operacje potwierdzać jednorazowymi kodami SMS.

Otwórz konto

Konto_Jak założyć T-Mobile konto? Przez Internet.

Przelew natychmiastowy

To najlepszy wybór, gdy zależy Ci na szybkim przekazaniu pieniędzy osobie, która posiada konto w innym banku. W przypadku takiego przelewu środki pojawiają się na rachunku odbiorcy nawet po kilku minutach! W T-Mobile Usługi Bankowe możesz wykonać taki przelew (za przelew pobierana jest opłata w wysokości 6 zł). 

Auto-uzupełnienie T-Mobile Usługi Bankowe

Auto-uzupełnianie

Dzięki tej usłudze zyskasz na oprocentowaniu wolnych środków, a do Twojej dyspozycji, na koncie osobistym, zawsze będzie ustalona kwota. 


Jak to działa?

Wystarczy, że określisz kwotę, którą zawsze chcesz mieć na koncie osobistym. Gdy wystąpi na nim nadwyżka środków, zostanie ona przelana na Twoje konto oszczędnościowe. Jeśli kwota środków na Twoim koncie spadnie poniżej ustalonego poziomu, uzupełnimy je, korzystając z Twojego konta oszczędnościowego.

W zależności od Twoich potrzeb przelew środków może odbywać się z częstotliwością dzienną, tygodniową lub miesięczną. Minimalna kwota przelewu w ramach usługi wynosi 50 zł.

 

Konto_Jak założyć T-Mobile konto? Przez Internet.

Autodoładowanie telefonu

Swoboda korzystania z telefonu i kontrola wydatków w jednym!

Teraz dzięki T-Mobile Usługi Bankowe możesz skorzystać z innowacyjnej usługi Autodoładowania telefonu. Wystarczy, że korzystasz z jednej z wymienionych ofert telekomunikacyjnych: T-Mobile na kartę, Internet na kartę w T-Mobile, Heyah na kartę, T-Mobile Mix lub Heyah Mix.

Dzięki usłudze Autodoładowania telefonu korzystasz ze swobody, jaką daje Ci oferta na kartę, a jednocześnie nie musisz pamiętać o doładowaniu telefonu. Zrobimy to za Ciebie zgodnie z dyspozycją jaką ustawisz w T-Mobile koncie!

Usługa Autodoładowania umożliwia zasilenie:

  • konta telekomunikacyjnego w ofercie T-Mobile na kartę, Internet na kartę w T-Mobile, Heyah na kartę, Mix lub Heyah Mix - wskazaną przez Ciebie kwotą w dniu wygaśnięcia ważności konta lub jeśli stan konta spadnie poniżej wyznaczonej przez Ciebie kwoty;
  • konta telefonu w ofercie T-Mobile Mix lub Heyah Mix - na konto trafi kwota wskazana w umowie, którą zawarłeś z T-Mobile;
  • konta telefonu w ofercie T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę - wskazaną przez Ciebie kwotą w przypadku, gdy saldo konta telekomunikacyjnego spadnie poniżej wyznaczonego przez Ciebie progu.

Otwórz konto

VAT Split Payment

Split payment to mechanizm podzielonej płatności, który wszedł w życie 1 lipca 2018 r. wraz z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług. Polega on na tym, że zgodnie z dyspozycją kupującego przekazywana przez niego kwota brutto zostanie przez bank podzielona na dwie części:

  • kwotę netto, która zostanie zaksięgowana na rachunku rozliczeniowym dostawcy,
  • kwotę podatku VAT, która zostanie zaksięgowana na rachunku VAT.
Kupujący, który chce skorzystać z podzielonej płatności wybiera przelew o nazwie „split payment”.
 
Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ustawie o podatku od towarów i usług, od 1 lipca 2018 r. bank otwiera automatycznie każdemu przedsiębiorcy jeden rachunek VAT. Na wniosek klienta bank może otworzyć więcej takich rachunków.
 
 

Cechy rachunku VAT

Rachunek VAT może zostać otwarty do rachunków rozliczeniowych firmy prowadzonych w PLN np. do:
  • rachunku bieżącego,
  • rachunku pomocniczego,
  • rachunku lokacyjnego.

Środki zgromadzone na rachunku VAT są własnością klienta i mogą zostać przeznaczone wyłącznie na:

  • zapłatę podatku VAT do Urzędu Skarbowego,
  • zapłatę kontrahentom kwoty będącej równowartością podatku VAT,
  • przelew środków na inny rachunek VAT tego samego przedsiębiorcy w tym samym banku.

Widoczność rachunku VAT

Na kaflu rachunku podstawowego, pomocniczego w PLN została dodana informacja o tym, że do rachunku jest podpięty rachunek VAT, informacja ta jest prezentowana w formie salda rachunku VAT połączonego z danym rachunkiem:

1widocznoscrachunku

 

Na liście rachunków utworzona została sekcja „konta VAT” w której pokazywane są rachunki VAT:

  2widocznoscsbi

 

Szczegółowy opis mechanizmu dostępny jest na stronie Ministerstwa Finansów.

 

Jak wykonać przelew krajowy Split Payment?

1.    Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz opcję konta firmowego.

3logowanie

2.    Z Menu znajdującego się po lewej stronie wybierz Sekcję PŁATNOŚCI, a następnie z menu po prawej stronie wybierz Przelew krajowy.

 

3.    Wpisz dane odbiorcy przelewu i przejdź DALEJ.

5przelew

4.    Jeśli w celu wykonania przelewu jako rachunek źródłowy zostanie wybrany rachunek, który posiada rachunek VAT, wówczas pod nim pojawi się informacja o rachunku VAT połączonym z rachunkiem bieżącym.
Ważne! Aby wykonać przelew VAT Split Payment musi zostać wybrany rachunek bankowy, który posiada rachunek VAT.

6szczegoly

 

5.    Przy danych odbiorcy pojawi się przełącznik „VAT Split Payment”. Jeśli nie zostanie on aktywowany nieaktywny, to zostanie wykonany przelew zwykły, jeśli zaś przełącznik zostanie aktywowany aktywny  to formularz zmieni się w formularz Split payment.

7szczegoly2

6.    Wypełnij wszystkie wymagane informacje i przejdź DALEJ.

7.    Wprowadź jednorazowe hasło, które otrzymasz za pomocą SMS i zatwierdź przelew.

Bonus 20% za doładowanie telefonu

dla Klientów T-Mobile na kartę, Heyah, MIX oraz Heyah MIX z T-Mobile konta.

 Po każdym doładowaniu telefonu za pośrednictwem bankowości internetowej lub przez aplikację mobilną T-Mobile Usługi Bankowe, otrzymasz bonus podwyższający wartość Twojego doładowania o 20%.
Promocyjną kwotę doładowania, możesz wykorzystać na dowolne usługi, wystarczy, że masz aktywny numer telefonu.

Sprawdź, jak otrzymać bonus

Regulaminy promocji 20% więcej za doładowanie przez T-Mobile Usług Bankowe dla:

inv2

Jak płacić z Apple Pay

 Z Apple Pay płacisz łatwo i bezpiecznie.


Płatności w sklepach

Apple Pay to najprostszy sposób płacenia w sklepach za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień.

Płacenie w aplikacjach i w internecie

Apple Pay umożliwia dokonywanie płatności w rozmaitych aplikacjach na iPhonie i iPadzie. Aby zapłacić, wystarczy przy finalizacji zakupu wybrać opcję Apple Pay i potwierdzić płatność, korzystając z Face ID lub Touch ID.

Apple Pay to także bezpieczniejsza i łatwiejsza metoda płatności na stronach internetowych otwartych w Safari na iPhonie, iPadzie lub Macu, ponieważ usługa ta nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy. Po prostu płacisz i idziesz dalej. Możesz także płacić za pomocą MacBooka Pro i jego czytnika Touch ID*.

*Apple Pay działa z iPhonem 6 i nowszymi modelami w sklepach, aplikacjach i na stronach WWW otwartych w Safari; z zegarkiem Apple Watch w sklepach i aplikacjach (wymagany jest iPhone 6 lub nowszy); z iPadem Pro, iPadem (5. generacji), iPadem Air 2 i iPadem mini 3 oraz nowszymi modelami w aplikacjach i na stronach WWW otwartych w Safari; oraz z komputerami Mac (z 2012 r. lub nowszymi) w Safari, gdy dodatkowo używany jest iPhone lub Apple Watch obsługujący Apple Pay. Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie support.apple.com/km207105.

*Informacje prawne
inv2

Jak dodać kartę

 Konfigurowanie usługi Apple Pay jest łatwe.

Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak się do tego zabrać.


iPhone

  • Otwórz aplikację Wallet.
  • Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes.
  • Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.


Apple Watch

  • Otwórz aplikację Apple Watch w telefonie iPhone.
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes.
  • Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.


iPad

  • Przejdź do Ustawień.
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes.
  • Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.


MacBook Pro z czytnikiem Touch ID

  • Otwórz Preferencje systemowe.
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes.
  • Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro*.

*Apple Pay działa z iPhonem 6 i nowszymi modelami w sklepach, aplikacjach i na stronach WWW otwartych w Safari; z zegarkiem Apple Watch w sklepach i aplikacjach (wymagany jest iPhone 6 lub nowszy); z iPadem Pro, iPadem (5. generacji), iPadem Air 2 i iPadem mini 3 oraz nowszymi modelami w aplikacjach i na stronach WWW otwartych w Safari; oraz z komputerami Mac (z 2012 r. lub nowszymi) w Safari, gdy dodatkowo używany jest iPhone lub Apple Watch obsługujący Apple Pay. Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie support.apple.com/km207105.

*Informacje prawne

Apple Pay

 

Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej T-Mobile Usługi Bankowe.

Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.

Google Pay™

 

Teraz możesz płacić zbliżeniowo za zakupy swoim telefonem z Androidem™.Wystarczy dodać kartę kredytową lub kartę do konta T-Mobile Usługi Bankowe do aplikacji Google Pay.

Z Google Pay możesz też dokonywać płatności w wybranych aplikacjach, które zainstalujesz na swoim telefonie.

Więcej

Płatności zbliżeniowe HCE

 

Aby płacić zbliżeniowo telefonem zainstaluj aplikację na urządzeniu z systemem operacyjnym Android i modułem NFC i aktywuj płatności zbliżeniowe dla posiadanej karty.

Płatności powiążesz z dowolną kartą T-Mobile Usługi Bankowe. Możesz posiadać w aplikacji wiele „zwirtualizowanych” kart i zarządzać nimi w zależności od potrzeb.

Więcej

BLIK

 

Integracja z systemem płatności BLIK pozwala na opłacenie zakupów w sklepie przy wykorzystaniu wyłącznie telefonu lub swobodne wypłacenie środków z bankomatu.

Wystarczy wygenerować krótki kod z aplikacji mobilnej i podać go podczas płatności.

MasterCard Mobile

Usługa MasterCard® Mobile pozwala na zakup biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu, bez konieczności zasilania dodatkowych kont czy „elektronicznych portfeli”.

Dzięki połączeniu karty płatniczej z usługą MasterCard Mobile, płatności obciążą bezpośrednio rachunek danej karty, a w przypadku kart debetowych - konta.

Włączenie usługi możliwe jest dla wypukłych kart debetowych oraz kredytowych przeznaczonych dla Klientów Indywidualnych.

Więcej

 

Apple Pay

 

Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej T-Mobile Usługi Bankowe.

Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.

Google Pay™

 

Teraz możesz płacić zbliżeniowo za zakupy swoim telefonem z Androidem™.Wystarczy dodać kartę kredytową lub kartę do konta T-Mobile Usługi Bankowe do aplikacji Google Pay.

Z Google Pay możesz też dokonywać płatności w wybranych aplikacjach, które zainstalujesz na swoim telefonie.

Więcej

Płatności zbliżeniowe HCE

 

Aby płacić zbliżeniowo telefonem zainstaluj aplikację na urządzeniu z systemem operacyjnym Android i modułem NFC i aktywuj płatności zbliżeniowe dla posiadanej karty.

Płatności powiążesz z dowolną kartą T-Mobile Usługi Bankowe. Możesz posiadać w aplikacji wiele „zwirtualizowanych” kart i zarządzać nimi w zależności od potrzeb.

Więcej

BLIK

 

Integracja z systemem płatności BLIK pozwala na opłacenie zakupów w sklepie przy wykorzystaniu wyłącznie telefonu lub swobodne wypłacenie środków z bankomatu.

Wystarczy wygenerować krótki kod z aplikacji mobilnej i podać go podczas płatności.

MasterCard Mobile

Usługa MasterCard® Mobile pozwala na zakup biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu, bez konieczności zasilania dodatkowych kont czy „elektronicznych portfeli”.

Dzięki połączeniu karty płatniczej z usługą MasterCard Mobile, płatności obciążą bezpośrednio rachunek danej karty, a w przypadku kart debetowych - konta.

Włączenie usługi możliwe jest dla wypukłych kart debetowych oraz kredytowych przeznaczonych dla Klientów Indywidualnych.

Więcej