Polityka prywatności aplikacji mobilnej
- Niniejszy dokument opisuje politykę prywatności aplikacji mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe Alior Banku S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „Bank”).
- Na urządzeniu mobilnym przechowywane są:
- zaszyfrowany unikalny Token ID (parametr jest tworzony w procesie rejestracji Aplikacji po stronie Banku) - przechowywany na urządzeniu do momentu usunięcia aplikacji mobilnej z urządzenia.
- Token ID, o którym mowa w punkcie 2.1. oraz informacje o marce, modelu i identyfikatorze sprzętowym urządzenia mobilnego są wysyłane do Banku w procesie rejestracji urządzenia w Aplikacji (opcja Ustawienia -> Informacje o aplikacji) oraz są wykorzystywane w celu jednoznacznego zidentyfikowania Aplikacji i urządzenia mobilnego.
- Komunikacja między aplikacją mobilną a systemami Banku odbywa się z użyciem protokołu TLS (Transport Layer Security) oraz dodatkowych mechanizmów szyfrujących.
- W zależności od platformy mobilnej, aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe może uzyskać dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- informacji o położeniu w przypadku wyszukiwania przez użytkownika placówek, bankomatów oraz wpłatomatów, po wyrażeniu zgody przez użytkownika,
- danych kontaktów w przypadku wykonywania transakcji Przelew na komórkę (aplikacja mobilna zapewnia możliwość wstawienia przez użytkownika numeru telefonu lub adresu e-mail zapisanego w kontaktach do przelewu),
- aparatu fotograficznego, na potrzeby skanowania kodu QR,
- pamięci (na potrzeby zapisania zeskanowanego QR kodu na urządzeniu) - w przypadku korzystania z opcji Przelew QR,
- funkcjonalności wykonywania połączeń telefonicznych (na potrzeby wywołania połączenia z infolinią Banku). W zależności od aplikacji mobilnej, uprawnienia aplikacji można odwołać przez zmianę ustawień systemowych na urządzeniu lub odinstalowanie aplikacji.
- Aplikacja dla systemu iOS 9.0 lub wyższego i telefonów 5S lub nowszych, pozwala na korzystanie z technologii Touch ID służącej do sprawdzania tożsamość użytkownika na podstawie jego linii papilarnych. Całość danych biometrycznych znajduje się po stronie dostawcy urządzenia (Apple). Bank nie przechowuje żadnych danych biometrycznych.
- Aplikacje mobilne nie przechowują żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych klientów Banku dostępnych po zalogowaniu. Anonimowe dane dotyczące aktywności użytkowników w Aplikacjach mobilnych mogą być przetwarzane przez Bank do celów statystycznych.
- W przypadku braku zgody na niniejszą politykę prywatności nie instaluj Aplikacji lub ją odinstaluj.
- Zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie https://www.t-mobilebankowe.pl/polityka-prywatnosci.
- W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa
infolinia 19 506
formularz kontaktowy: https://www.t-mobilebankowe.pl/napisz-do-nas