hce_box

Płatności zbliżeniowe HCE

Korzystasz z aplikacji mobilnej? Płać za pomocą smartfona bezpośrednio z aplikacji w dowolnym terminalu akceptującym płatności zbliżeniowe – szybko, wygodnie i bezpiecznie. Nie musisz mieć przy sobie portfela. Po prostu wybudź telefon i zbliż do terminala płatniczego. Zakupy o wartości powyżej 50 złotych dodatkowo potwierdzisz na terminalu PIN-em do karty.

Nie korzystasz jeszcze z aplikacji mobilnej? Aby płacić zbliżeniowo telefonem zainstaluj aplikację na urządzeniu z systemem operacyjnym Android i modułem NFC i aktywuj płatności zbliżeniowe dla posiadanej karty. Płatności powiążesz z dowolną kartą T-Mobile Usługi Bankowe. Możesz posiadać w aplikacji wiele „zwirtualizowanych” kart i zarządzać nimi w zależności od potrzeb.

Limitem zbliżeniowym możesz wygodnie zarządzać z poziomu aplikacji mobilnej, jak i bankowości internetowej.

POBIERZ APLIKACJĘ I BANKUJ GDZIEKOLWIEK JESTEŚ

Pobierz z Google Play

Jak aktywować płatności zblizeniowe HCE?

  1. Wejdź do aplikacji mobilnej,
  2. Przejdź do szczegółów karty, którą chcesz używać do płatności zbliżeniowych HCE
  3. W zakładce ZARZĄDZAJ znajdziesz sekcję Płatności zbliżeniowe, w której wybierz opcję WŁĄCZ
    Karta - Zarządzaj - Płatności zbliżeniowe
  4. Pojawienie się ekranu potwierdzającego zakończenie procesu aktywacji płatności zbliżeniowych oznacza, że możesz już płacić telefonem
    Karta_zwirtualizowana
  5. Karty dodane do płatności zbliżeniowych (karty zwirtualizowane) są oznaczone żółtymi ikonami.
    Ikony kart zwirtualizowanych
  • Płatności zbliżeniowe możesz również włączyć z poziomu boksu dotyczącego płatności telefonem
    Box płać telefonem
  • Po wybraniu opcji WŁĄCZ wskaż kartę, którą chcesz używać do płatności zbliżeniowych HCE

Jak zapłacić zbliżeniowo po aktywowaniu usługi?

  1. Ustaw aplikację mobilną T-Mobile Usługi Bankowe jako domyślną do płatności w ustawieniach urządzenia
  2. Upewnij się, że masz włączoną antenę NFC w telefonie
  3. Przy płaceniu za zakupy wybudź telefon i zbliż do terminalu płatniczego
  4. Pojawienie się poniższego ekranu oznacza, że telefon prawidłowo skomunikował się z terminalem płatniczym.
    Zapłacono zblizeniowo
  5. Sprawdź status płatności w terminalu płatniczym.