Aktualności

Ograniczenia w dostępie do usług bankowych

Od 24 marca br. od godz. 23:00 do 27 marca br. do godz. 6:00 planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz ograniczeniami w dostępie do produktów i usług bankowych dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe.

Od piątku, od 24 marca br. od godz. 23.00 niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych, płatności BLIKiem, ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Bank nie będzie obsługiwał wniosków dotyczących sprzedaży produktów.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów T-Mobile Usługi Bankowe zaplanowane jest na poniedziałek, 27 marca br. na godz. 6.00. W tym dniu placówki T-Mobile Usługi Bankowe zostaną otwarte o zwykłych porach.

Poniżej przedstawiono daty i godziny występowania ograniczeń w dostępie do usług bankowych od 24 marca (piątek) od godz. 23.00 do 27 marca br. (poniedziałek) do godz. 6:00. Prosimy o zapoznanie się z nimi:

  • Karty płatnicze i bankomaty - Dostępne transakcje kartami oraz wypłaty z bankomatów, przy ograniczeniu łącznej kwoty transakcji do wysokości salda na koniec dnia w piątek, 24.03.
  • Infolinia 19 506 - Od 24.03 od godz. 17:00 dostępna w trybie informacyjnym (bez możliwości realizacji transakcji, które będą dostępne od 27.03 od godz. 8:00). Bez zmian będą przyjmowane dyspozycje zastrzegania kart.
  • Wirtualny Oddział - Od 24.03 od godz. 17:00 dostępny w trybie informacyjnym (bez możliwości realizacji transakcji, które będą dostępne od 27.03 od godz. 8:00). Bez zmian będą przyjmowane dyspozycje zastrzegania kart.
  • Placówki T-Mobile Usługi Bankowe - Nieczynne
  • Salony T-Mobile - Niedostępne w zakresie usług bankowych
  • Systemy bankowości internetowej i mobilnej - Niedostępne
  • Wnioski produktowe online - Niedostępne
  • Płatności internetowe - Niedostępne
  • Płatności BLIK - Niedostępne