MasterCard Mobile

Usługa MasterCard® Mobile pozwala na zakup biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu, bez konieczności zasilania dodatkowych kont czy „elektronicznych portfeli”. Dzięki połączeniu karty płatniczej z usługą MasterCard Mobile, płatności obciążą bezpośrednio rachunek danej karty, a w przypadku kart debetowych - konta. Włączenie usługi możliwe jest dla wypukłych kart debetowych oraz kredytowych przeznaczonych dla Klientów Indywidualnych.
 
Już dziś włącz usługę MasterCard Mobile dla swojej karty płatniczej!
 
  • Jak zapłacić za pomocą usługi w MasterCard Mobile?

Płatności w MasterCard Mobile autoryzowane są kodem mPIN, który zdefiniujesz w bankowości internetowej.

Możesz zainstalować aplikację MasterCard Mobile, dzięki której dowiesz się, co i w jakim mieście możesz kupić za pomocą swojego telefonu i technologii MasterCard Mobile. Przykładowe aplikacje działające w świecie MasterCard Mobile to np. Zaradna Hania, mPotwór, Sprytny Bill, SkyCash, alma24 itp.

  • Dla jakich Klientów przeznaczona jest usługa MasterCard Mobile?
Usługę MasterCard Mobile mogą aktywować pełnoletni Klienci T-Mobile Usługi Bankowe, posiadający kartę debetową MasterCard lub kartę kredytową, korzystający z telefonów komórkowych.