Kontakt z infolinią

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe zapewnia obsługę telefoniczną pod następującymi numerami telefonów:

  • z telefonów stacjonarnych i komórkowych: 19 506 lub (12) 370 71 00 
  • z sieci Play: 12 19 506
  • z zagranicy: +48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00
  • adres e-mail: kontakt@t-mobilebankowe.pl

Opłaty za połączenie z infolinią:

  • z telefonów stacjonarnych – opłata jak za połączenie lokalne
  • z telefonów komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej 

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe jest do dyspozycji Klientów w zakresie informacyjnym, transakcyjnym oraz sprzedażowym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Serwis automatyczny (IVR)

Po połączeniu się z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe, Klienci w ramach automatycznego serwisu telefonicznego (IVR) mają do dyspozycji następujące opcje:

  • 1 – Obsługa kart i przelewów – umożliwia priorytetowe połączenie z Konsultantem, w celu zastrzeżenia bądź zablokowania karty płatniczej. Dzięki tej opcji możesz również uzyskać informacje na temat swoich kart oraz zlecić dyspozycje z nimi związane lub przelewy bankowe.
  • 2 – Nowa aplikacja mobilna – umożliwia uzyskanie wsparcia i informacji na temat aplikacji mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe.
  • 3 Jeśli otrzymałeś informacje o zaległości na koncie – umożliwia uzyskanie szczegółowych informacji o zaległości na koncie w T-Mobile Usługi Bankowe.
  • 4 – Informacja o produktach umożliwia uzyskanie od konsultantów pełnej informacji w zakresie produktów i usług oferowanych Klientom indywidualnym przez T-Mobile Usługi Bankowe.
  • 5 – Produkty i obsługa Klientów biznesowych umożliwia uzyskanie od konsultantów pełnej informacji w zakresie produktów i usług oferowanych Klientom biznesowym przez T-Mobile Usługi Bankowe.
  • 6 – Bankowość Internetowa – umożliwia odblokowanie dostępu, uzyskanie wsparcia i informacji na temat bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe.