
Karta kredytowa Pomoc Mierzona Kilometrami
Od teraz codzienne zakupy mogą zdziałać wiele dobrego. Dzięki karcie kredytowej Pomoc Mierzona Kilometrami za zakupy dokonane kartą, otrzymujesz punkty w Programie Mastercard priceless specials, które możesz wymienić na cegiełki wspierające Fundację TVN „nie jesteś sam” lub na gadżety akcji Pomoc Mierzona Kilometrami.
A karta kredytowa Pomoc Mierzona Kilometrami to:
- możliwość kupowania teraz, a płacenia później, nawet do 59 dni, bez dodatkowych kosztów (dotyczy transakcji bezgotówkowych)
- brak opłat za wydanie karty,
- opcja rozłożenia na raty płatności za zakupy dokonane kartą i spłacania zadłużenia w dogodnych ratach, płacąc jedynie 5 zł za każde rozłożone 500 zł (kwota minimalna 100 zł, okres maksymalny 84 miesiące)
- wysoki limit kredytowy – nawet 40 000 zł
- Oprocentowanie - 9,9%
Żeby zamówić kartę wystarczy nawet 1000 zł dochodu.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 14,44%.
Jeśli jesteś już Klientem T-Mobile Usługi Bankowe, wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej.
Zamów kontakt Zamów kartę online
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 14,44%, całkowita kwota kredytu/limitu karty kredytowej Mastercard (bez kredytowanych kosztów) 5 000,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 5 369,63 zł, oprocentowanie stałe 9,90%, całkowity koszt kredytu 369,63 zł (w tym opłata za wydanie karty dla Posiadacza: 0 zł, odsetki: 273,63 zł, miesięczna opłata za kartę: 8,00 zł tj. 96,00 zł rocznie). Założono, że Posiadacz realizuje jedną operację bezgotówkową w wysokości 5 000 zł i spłaca ją w 12 równych ratach miesięcznych w wysokości 439,47 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 15.03.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie. Przyznanie karty kredytowej uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej Wnioskującego. Szczegółowe warunki promocji określa Regulamin dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl.
Szczegóły
Jak zacząć pomagać ?
- Aktywuj swoją kartę – możesz to zrobić samodzielnie w Bankowości Internetowej lub kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 19 506
- Wejdź na stronę specials.t-mobilebankowe.pl i zarejestruj się w Programie Mastercard priceless specials
- Aktywnie korzystaj z karty – na zakupach, na wakacjach, korzystając z ofert Partnerów programu. Im więcej korzystasz z karty, tym więcej punktów zbierasz i tym większa może być Twoja pomoc
- Z katalogu nagród dostępnego na stronie Mastercard priceless specials wybierz cegiełkę wspierającą Fundację TVN „nie jesteś sam”
Karta kredytowa Mastercard
Posiadacz karty kredytowej Mastercard może korzystać z następujących przywilejów:
- możliwość ustalenia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty, indywidualnego kodu PIN oraz wyboru cyklu rozliczeniowego
- możliwość rozkładania każdych zakupów (za kwotę nie niższą niż 100 zł) na wygodne raty za pośrednictwem Infolinii
- możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych
- bezpieczeństwo – każda karta jest zabezpieczona mikroprocesorem
Jeśli jesteś już Klientem T-Mobile Usługi Bankowe, wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej.
Zamów kontakt Zamów kartę online
Mastercard priceless specials
Zbieraj punkty i wymieniaj je na atrakcyjne nagrody!
Masz kartę kredytową w T-Mobile Usługi Bankowe? Pamiętaj, że masz możliwość uczestniczenia w programie Mastercard priceless specials, dzięki któremu:
- zdobywasz punkty za zakupy dokonane tą kartą,
- wymieniasz punkty na fantastyczne nagrody – od biletów do kina, przez kosmetyki, elektronikę aż po loty szybowcem.
Jeżeli podpisywałeś umowę o kartę przed 1 sierpnia 2016 r. i nie brałeś udziału w programie Mastercard Rewards, aby przystąpić do programu i zacząć zbierać punkty, zaloguj się do Bankowości Internetowej i zaakceptuj zgodę, która pojawi się na ekranie powitalnym. Zgodę możesz wyrazić również za pośrednictwem infolinii pod nr 19 506. Punkty zaczniesz zbierać w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaakceptowania zgody na przystąpienie do programu. Szczegóły w regulaminie promocji, dostępnym w sekcji Dokumenty
Jeżeli zarejestrowałeś się już w Programie Mastercard priceless specials i chciałbyś sprawdzić ile punktów udało Ci się zebrać i wymienić je na nagrody - zaloguj się na swoje konto.
Spłać zadłużenie z innej karty
Spłać zadłużenie z karty w innym banku. Przelej środki bezpośrednio z rachunku karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe.
Promocja! Rozłóż przelew na raty, a skorzystasz z preferencyjnych warunków:
- Oprocentowanie – 0%
- Prowizja – 0%
- Opłata miesięczna doliczana do każdej raty to tylko 3 zł za każde rozpoczęte 500 zł spłacane w ramach usługi
- Minimalna kwota – już od 200 zł, maksymalna – nawet 80% limitu kredytowego
- Maksymalny okres spłaty – do 84 miesięcy
Więcej szczegółów w regulaminie
Rozłożyć przelew na raty możesz dzwoniąc pod numer:
- +48 12 390 86 54 w godzinach 8:00-16:00
- 19 506 przez całą dobę
Pytania i odpowiedzi
W jaki sposób mogę wnioskować o kartę kredytową?
Wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, bankowości telefonicznej (pod numerem 19 506), bankowości internetowej, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe. W zależności od wnioskowanego limitu oraz innych warunków kredytowych, umowa zostanie zawarta przez Internet, telefon, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe lub za pośrednictwem kuriera.
Co to jest „okres bezodsetkowy” i „cykl rozliczeniowy”?
Okres bezodsetkowy to czas, w którym nie pobieramy żadnych odsetek za wykonane transakcje bezgotówkowe. Jeśli do oznaczonego terminu zwrócisz całość zadłużenia zrealizowanego jako transakcje bezgotówkowe – nie zapłacisz za kredyt żadnych odsetek! Cykl rozliczeniowy to okres, za który T-Mobile Usługi Bankowe przygotuje zestawienie transakcji dokonanych kartą oraz innych operacji na rachunku karty. Transakcje te znajdziesz na wyciągu z rachunku karty kredytowej, dostępnym w bankowości internetowej.
Czy zadłużenie może spłacać się automatycznie?
Tak, za pośrednictwem bankowości telefonicznej, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe lub Wirtualnego Oddziału możesz ustawić automatyczną spłatę kwoty minimalnej lub całości zadłużenia. Nie musisz wówczas pamiętać o spłacie zadłużenia na rachunku karty, ponieważ spłaty będą dokonywać się automatycznie z Twojego rachunku osobistego.
Jaka jest różnica między transakcją gotówkową a bezgotówkową?
Transakcja gotówkowa to pobranie pieniędzy z bankomatu. Wszystkie pozostałe transakcje przy użyciu karty, a więc płatność w sklepie, przez Internet oraz przelewy z rachunku karty kredytowej to transakcje bezgotówkowe.
W jaki sposób aktywować kartę kredytową?
Instrukcja aktywacji karty kredytowej dostępna jest tutaj.
Gdzie można płacić kartą kredytową MasterCard?
Płatności kartą kredytową MasterCard można dokonywać we wszystkich punktach handlowych, gdzie widnieje logo MasterCard, przez Internet oraz przez telefon.
Czy mogę płacić kartą za granicą? Jak zostanie przeliczona płatność w innej walucie?
Oczywiście! Transakcje, wykonane w dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR) lub funtach brytyjskich (GBP), przeliczane są bezpośrednio na złote. Jeśli dokonasz transakcji w innej walucie, najpierw przeliczymy ją na dolary, a następnie na złote. Na wyciągu z rachunku karty kredytowej zobaczysz kwotę w złotych.
Na czym polega technologia MasterCard® PayPass™?
Technologia PayPass™ to unikalny zbliżeniowy system, pozwalający na dokonywanie transakcji bezgotówkowych jedynie przez przyłożenie karty lub telefonu (dotyczy usługi MyWallet) do specjalnego terminalu. Sprzedawca wprowadza kwotę do zapłaty, Ty zbliżasz kartę lub telefon do czytnika i gotowe! Maksymalna kwota transakcji bez kodu PIN lub podpisu wynosi 50 zł. Oczywiście kartą z systemem PayPass™ można też dokonywać standardowych płatności na większe kwoty – podając kod PIN.
Co zrobić, jeśli zgubiłem kartę?
W takim wypadku powinieneś jak najszybciej zastrzec kartę. Możesz to zrobić za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, infolinii banku (pod numerem 19 506), bankowości internetowej, w dowolnym sklepie T-Mobile lub w Biurze Obsługi Abonenta T-Mobile (pod numerem telefonu 602 900 000). Możesz także dokonać blokady karty przez bankowość mobilną.
Na co zwracać uwagę, płacąc kartą przez Internet?
- Podając informacje o karcie na stronach internetowych, zachowaj rozwagę.
- Sprawdzaj wiarygodność serwisów, weryfikuj ofertę, warunki dokonania transakcji oraz reklamacji.
- Zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego, zwracając szczególną uwagę na regulaminy stron i ich zapisy dotyczące pobieranych opłat (np. cykliczne opłaty za uczestnictwo, opłaty abonamentowe, możliwość rezygnacji z uczestnictwa).
- Przed dokonaniem transakcji upewnij się, że transmisja danych odbędzie się w bezpiecznym połączeniu: w oknie przeglądarki internetowej szukaj symbolu kluczyka lub kłódki gwarantującego, że sesja jest szyfrowana specjalnym protokołem SSL, pozwalającym na bezpieczną komunikację; sprawdź, czy adres strony internetowej zaczyna się od https, co oznacza szyfrowany protokół zapewniający bezpieczne połączenie z serwerem.
Jak chronić swój PIN do karty?
- Unikaj łatwych do przewidzenia kombinacji cyfr.
- Zapamiętaj swój kod PIN.
- Pamiętaj o okresowej zmianie kodu PIN, w szczególności po powrocie z wyjazdu zagranicznego.
- Używaj różnych kodów PIN dla różnych kart.
- Zasłaniaj klawiaturę podczas wprowadzania kodu PIN w bankomacie lub w trakcie płatności w punkcie usługowo-handlowym.
Czy T-Mobile Usługi Bankowe współpracuje z Biurem Informacji Kredytowej (BIK S.A.)?
- bankom – informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są potrzebne w związku z wykonywaniem czynności bankowych oraz w związku ze stosowaniem metod statystycznych, o których mowa w art. 128 ust. 3 oraz w art. 128d ust. 1 ustawy Prawo bankowe,
- innym instytucjom ustawowo upoważnionym do udzielania kredytów - informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są niezbędne w związku z udzielaniem kredytów, pożyczek pieniężnych, gwarancji bankowych i poręczeń.
Informacje gromadzone i udostępniane przez Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie obejmują dane osobowe chronione przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z zapisami tej ustawy, przetwarzanie danych osobowych jest dopuszczalne między innymi wtedy, kiedy zezwalają na to przepisy prawa. Takim szczególnym upoważnieniem ustawowym dla Biura Informacji Kredytowej S.A. do przetwarzania danych osobowych (w tym danych obejmujących tajemnicę bankową) jest art. 105 ust. 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami). Wejście w życie Ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych wpłynęło na możliwość nawiązania współpracy z Biurami Informacji Gospodarczej i związanym z tym poszerzeniem zawartości informacyjnej raportów kredytowych o dane zgromadzone w tych biurach. Biuro Informacji Kredytowej S.A. jako instytucja, której funkcjonowanie reguluje Prawo bankowe, może także - na podstawie art. 12a ust. 3 Ustawy o usługach płatniczych - zbierać i udostępniać ich wydawcom informacje dotyczące posiadaczy instrumentów płatniczych. Biuro Informacji Kredytowej S.A. udostępnia informacje instytucjom ustawowo upoważnionym.
Opłaty
Karta kredytowa MasterCard | Tryb pobierania | Stawka |
---|---|---|
Opłaty podstawowe | ||
Opłata za wydanie karty | jednorazowo | 0 zł |
Opłata za wznowienie karty | rocznie | 0 zł (pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 15 000 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 35 zł (pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 7 500 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 70 zł |
Opłata za wydanie karty w miejsce karty zastrzeżonej lub zamkniętej | jednorazowo | 70 zł |
Opłata za wybór/zmianę wizerunku karty* | jednorazowo | 10 zł |
Opłata za wydanie/wznowienie karty dodatkowej | rocznie | 20 zł |
Zmiana PIN | ||
W bankomacie | od każdej dyspozycji | 3 zł |
Za pośrednictwem bankowości internetowej/mobilnej/telefonicznej | od każdej dyspozycji | 0 zł |
Prowizja za wypłatę gotówki w bankomacie | ||
Własnym i sieci Euronet lub Cash4You | od każdej wypłaty | 6%, min. 10 zł |
Obcym w kraju i za granicą | od każdej wypłaty | 6%, min. 10 zł |
Prowizja za przelew z rachunku karty kredytowej | ||
Za pośrednictwem bankowości internetowej/telefonicznej | od każdego przelewu | 6%, min. 10 zł (grace period właściwy dla transakcji bezgotówkowych) |
Opłata za powiadomienie SMS** | od każdego powiadomienia | 0,30 zł |
Opłata za kartę*** | jednorazowo w cyklu rozliczeniowym | 8 zł |
Opłata za kartę MasterCard NFC | jednorazowo w cyklu rozliczeniowym | 0 zł |
Aktywacja usługi MasterCard Mobile | opłata jednorazowa | 0 zł |
Opłaty dodatkowe | ||
Opłata za wydanie opinii bankowej/pism o charakterze zaświadczeń | jednorazowo | 50 zł |
Opłata za wysłanie karty kurierem na życzenie Klienta | jednorazowo | 50 zł |
Wyciągi z rachunku karty kredytowej | ||
Wyciąg dostępny za pośrednictwem bankowości internetowej za dowolny cykl rozliczeniowy | za każdy wyciąg | 0 zł |
Wyciąg/historia rachunku, odbierany w placówce T-Mobile Usługi Bankowe | za każdy miesiąc wyciągu/historii rachunku | 10 zł |
Inne funkcje karty w bankomatach własnych | ||
Sprawdzenie salda rachunku w bankomacie | od każdej dyspozycji | 1 zł |
Opłaty za korzystanie z wpłatomatu | ||
Opłata za dokonanie wpłaty na rachunek karty kredytowej | od zrealizowanej wpłaty | 0,5%, min. 3 zł |
*Od chwili udostępnienia usługi dla Klientów
**Zakres powiadomień definiowany jest przez Klienta. Opłata pobierana jest łącznie za wszystkie przesłane powiadomienia z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN (ROR-u), należącego do Klienta, a jeśli Klient posiada więcej niż jeden taki ROR, opłata pobierana jest z ROR-u o najwcześniejszej dacie otwarcia. W przypadku gdy Klient nie posiada ROR-u, opłata pobierana jest z rachunku oszczędnościowego w PLN, a jeśli Klient posiada więcej niż jeden taki rachunek – z rachunku o najwcześniejszej dacie otwarcia.
***Niepobierana pod warunkiem wykonania przez Klienta min. 4 transakcji bezgotówkowych posiadaną do danego rachunku kartą kredytową w bieżącym okresie rozliczeniowym, z wyłączeniem przelewów z rachunku karty, liczonych dla każdej wydanej do rachunku karty oddzielnie, i rozliczenia ich przez bank. Opłaty nie pobiera się, gdy karta ma status zastrzeżonej, zablokowanej, zamkniętej lub do aktywacji.
Rozkładaj zakupy na dogodne raty
PROMOCJA RATY W KARCIE „5 zł za 500 zł”
Płać kartą za zakupy i rozkładaj je na dogodne raty!
Warunki promocji:
- Oprocentowanie – 0%
- Prowizja – 0%
- Opłata miesięczna doliczana do każdej raty to tylko 5 zł za każde rozpoczęte 500 zł spłacane w ramach usługi
- Minimalna kwota – już od 100 zł, maksymalna – nawet 80% limitu kredytowego
- Maksymalny okres spłaty – do 84 miesięcy
Więcej szczegółów w regulaminie
Rozkładać transakcje na raty możesz:
- samodzielnie w bankowości internetowej lub przez aplikację mobilną
- dzwoniąc pod numer:
- +48 12 390 86 54 w godzinach 8:00-16:00
- 19 506 przez całą dobę
Szybka gotówka z karty
Skorzystaj z szybkiej gotówki z karty kredytowej. Przelej ją bezpośrednio z rachunku karty i zrealizuj nagłe potrzeby.
Promocja! Rozłóż przelew na raty, a skorzystasz z preferencyjnych warunków:
- Oprocentowanie – 0%
- Prowizja – 0%
- Opłata miesięczna doliczana do każdej raty to tylko 3 zł za każde rozpoczęte 500 zł spłacane w ramach usługi
- Minimalna kwota – już od 200 zł, maksymalna – nawet 80% limitu kredytowego
- Maksymalny okres spłaty – do 84 miesięcy
Więcej szczegółów w regulaminie
Rozłożyć przelew na raty możesz dzwoniąc pod numer:
- +48 12 390 86 54 w godzinach 8:00-16:00
- 19 506 przez całą dobę
Pytania i odpowiedzi
W jaki sposób mogę wnioskować o kartę kredytową?
Wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, bankowości telefonicznej (pod numerem 19 506), bankowości internetowej, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe. W zależności od wnioskowanego limitu oraz innych warunków kredytowych, umowa zostanie zawarta przez Internet, telefon, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe lub za pośrednictwem kuriera.
Co to jest „okres bezodsetkowy” i „cykl rozliczeniowy”?
Okres bezodsetkowy to czas, w którym nie pobieramy żadnych odsetek za wykonane transakcje bezgotówkowe. Jeśli do oznaczonego terminu zwrócisz całość zadłużenia zrealizowanego jako transakcje bezgotówkowe – nie zapłacisz za kredyt żadnych odsetek! Cykl rozliczeniowy to okres, za który T-Mobile Usługi Bankowe przygotuje zestawienie transakcji dokonanych kartą oraz innych operacji na rachunku karty. Transakcje te znajdziesz na wyciągu z rachunku karty kredytowej, dostępnym w bankowości internetowej.
Czy zadłużenie może spłacać się automatycznie?
Tak, za pośrednictwem bankowości telefonicznej, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe lub Wirtualnego Oddziału możesz ustawić automatyczną spłatę kwoty minimalnej lub całości zadłużenia. Nie musisz wówczas pamiętać o spłacie zadłużenia na rachunku karty, ponieważ spłaty będą dokonywać się automatycznie z Twojego rachunku osobistego.
Jaka jest różnica między transakcją gotówkową a bezgotówkową?
Transakcja gotówkowa to pobranie pieniędzy z bankomatu. Wszystkie pozostałe transakcje przy użyciu karty, a więc płatność w sklepie, przez Internet oraz przelewy z rachunku karty kredytowej to transakcje bezgotówkowe.
W jaki sposób aktywować kartę kredytową?
Instrukcja aktywacji karty kredytowej dostępna jest tutaj.
Gdzie można płacić kartą kredytową MasterCard?
Płatności kartą kredytową MasterCard można dokonywać we wszystkich punktach handlowych, gdzie widnieje logo MasterCard, przez Internet oraz przez telefon.
Czy mogę płacić kartą za granicą? Jak zostanie przeliczona płatność w innej walucie?
Oczywiście! Transakcje, wykonane w dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR) lub funtach brytyjskich (GBP), przeliczane są bezpośrednio na złote. Jeśli dokonasz transakcji w innej walucie, najpierw przeliczymy ją na dolary, a następnie na złote. Na wyciągu z rachunku karty kredytowej zobaczysz kwotę w złotych.
Na czym polega technologia MasterCard® PayPass™?
Technologia PayPass™ to unikalny zbliżeniowy system, pozwalający na dokonywanie transakcji bezgotówkowych jedynie przez przyłożenie karty lub telefonu (dotyczy usługi MyWallet) do specjalnego terminalu. Sprzedawca wprowadza kwotę do zapłaty, Ty zbliżasz kartę lub telefon do czytnika i gotowe! Maksymalna kwota transakcji bez kodu PIN lub podpisu wynosi 50 zł. Oczywiście kartą z systemem PayPass™ można też dokonywać standardowych płatności na większe kwoty – podając kod PIN.
Co zrobić, jeśli zgubiłem kartę?
W takim wypadku powinieneś jak najszybciej zastrzec kartę. Możesz to zrobić za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, infolinii banku (pod numerem 19 506), bankowości internetowej, w dowolnym sklepie T-Mobile lub w Biurze Obsługi Abonenta T-Mobile (pod numerem telefonu 602 900 000). Możesz także dokonać blokady karty przez bankowość mobilną.
Na co zwracać uwagę, płacąc kartą przez Internet?
- Podając informacje o karcie na stronach internetowych, zachowaj rozwagę.
- Sprawdzaj wiarygodność serwisów, weryfikuj ofertę, warunki dokonania transakcji oraz reklamacji.
- Zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego, zwracając szczególną uwagę na regulaminy stron i ich zapisy dotyczące pobieranych opłat (np. cykliczne opłaty za uczestnictwo, opłaty abonamentowe, możliwość rezygnacji z uczestnictwa).
- Przed dokonaniem transakcji upewnij się, że transmisja danych odbędzie się w bezpiecznym połączeniu: w oknie przeglądarki internetowej szukaj symbolu kluczyka lub kłódki gwarantującego, że sesja jest szyfrowana specjalnym protokołem SSL, pozwalającym na bezpieczną komunikację; sprawdź, czy adres strony internetowej zaczyna się od https, co oznacza szyfrowany protokół zapewniający bezpieczne połączenie z serwerem.
Jak chronić swój PIN do karty?
- Unikaj łatwych do przewidzenia kombinacji cyfr.
- Zapamiętaj swój kod PIN.
- Pamiętaj o okresowej zmianie kodu PIN, w szczególności po powrocie z wyjazdu zagranicznego.
- Używaj różnych kodów PIN dla różnych kart.
- Zasłaniaj klawiaturę podczas wprowadzania kodu PIN w bankomacie lub w trakcie płatności w punkcie usługowo-handlowym.
Czy T-Mobile Usługi Bankowe współpracuje z Biurem Informacji Kredytowej (BIK S.A.)?
- bankom – informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są potrzebne w związku z wykonywaniem czynności bankowych oraz w związku ze stosowaniem metod statystycznych, o których mowa w art. 128 ust. 3 oraz w art. 128d ust. 1 ustawy Prawo bankowe,
- innym instytucjom ustawowo upoważnionym do udzielania kredytów - informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są niezbędne w związku z udzielaniem kredytów, pożyczek pieniężnych, gwarancji bankowych i poręczeń.
Informacje gromadzone i udostępniane przez Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie obejmują dane osobowe chronione przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z zapisami tej ustawy, przetwarzanie danych osobowych jest dopuszczalne między innymi wtedy, kiedy zezwalają na to przepisy prawa. Takim szczególnym upoważnieniem ustawowym dla Biura Informacji Kredytowej S.A. do przetwarzania danych osobowych (w tym danych obejmujących tajemnicę bankową) jest art. 105 ust. 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami). Wejście w życie Ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych wpłynęło na możliwość nawiązania współpracy z Biurami Informacji Gospodarczej i związanym z tym poszerzeniem zawartości informacyjnej raportów kredytowych o dane zgromadzone w tych biurach. Biuro Informacji Kredytowej S.A. jako instytucja, której funkcjonowanie reguluje Prawo bankowe, może także - na podstawie art. 12a ust. 3 Ustawy o usługach płatniczych - zbierać i udostępniać ich wydawcom informacje dotyczące posiadaczy instrumentów płatniczych. Biuro Informacji Kredytowej S.A. udostępnia informacje instytucjom ustawowo upoważnionym.
Opłaty
Karta kredytowa MasterCard | Tryb pobierania | Stawka |
---|---|---|
Opłaty podstawowe | ||
Opłata za wydanie karty | jednorazowo | 0 zł |
Opłata za wznowienie karty | rocznie | 0 zł (pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 15 000 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 35 zł (pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 7 500 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 70 zł |
Opłata za wydanie karty w miejsce karty zastrzeżonej lub zamkniętej | jednorazowo | 70 zł |
Opłata za wybór/zmianę wizerunku karty* | jednorazowo | 10 zł |
Opłata za wydanie/wznowienie karty dodatkowej | rocznie | 20 zł |
Zmiana PIN | ||
W bankomacie | od każdej dyspozycji | 3 zł |
Za pośrednictwem bankowości internetowej/mobilnej/telefonicznej | od każdej dyspozycji | 0 zł |
Prowizja za wypłatę gotówki w bankomacie | ||
Własnym i sieci Euronet lub Cash4You | od każdej wypłaty | 6%, min. 10 zł |
Obcym w kraju i za granicą | od każdej wypłaty | 6%, min. 10 zł |
Prowizja za przelew z rachunku karty kredytowej | ||
Za pośrednictwem bankowości internetowej/telefonicznej | od każdego przelewu | 6%, min. 10 zł (grace period właściwy dla transakcji bezgotówkowych) |
Opłata za powiadomienie SMS** | od każdego powiadomienia | 0,30 zł |
Opłata za kartę*** | jednorazowo w cyklu rozliczeniowym | 8 zł |
Opłata za kartę MasterCard NFC | jednorazowo w cyklu rozliczeniowym | 0 zł |
Aktywacja usługi MasterCard Mobile | opłata jednorazowa | 0 zł |
Opłaty dodatkowe | ||
Opłata za wydanie opinii bankowej/pism o charakterze zaświadczeń | jednorazowo | 50 zł |
Opłata za wysłanie karty kurierem na życzenie Klienta | jednorazowo | 50 zł |
Wyciągi z rachunku karty kredytowej | ||
Wyciąg dostępny za pośrednictwem bankowości internetowej za dowolny cykl rozliczeniowy | za każdy wyciąg | 0 zł |
Wyciąg/historia rachunku, odbierany w placówce T-Mobile Usługi Bankowe | za każdy miesiąc wyciągu/historii rachunku | 10 zł |
Inne funkcje karty w bankomatach własnych | ||
Sprawdzenie salda rachunku w bankomacie | od każdej dyspozycji | 1 zł |
Opłaty za korzystanie z wpłatomatu | ||
Opłata za dokonanie wpłaty na rachunek karty kredytowej | od zrealizowanej wpłaty | 0,5%, min. 3 zł |
*Od chwili udostępnienia usługi dla Klientów
**Zakres powiadomień definiowany jest przez Klienta. Opłata pobierana jest łącznie za wszystkie przesłane powiadomienia z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN (ROR-u), należącego do Klienta, a jeśli Klient posiada więcej niż jeden taki ROR, opłata pobierana jest z ROR-u o najwcześniejszej dacie otwarcia. W przypadku gdy Klient nie posiada ROR-u, opłata pobierana jest z rachunku oszczędnościowego w PLN, a jeśli Klient posiada więcej niż jeden taki rachunek – z rachunku o najwcześniejszej dacie otwarcia.
***Niepobierana pod warunkiem wykonania przez Klienta min. 4 transakcji bezgotówkowych posiadaną do danego rachunku kartą kredytową w bieżącym okresie rozliczeniowym, z wyłączeniem przelewów z rachunku karty, liczonych dla każdej wydanej do rachunku karty oddzielnie, i rozliczenia ich przez bank. Opłaty nie pobiera się, gdy karta ma status zastrzeżonej, zablokowanej, zamkniętej lub do aktywacji.
Czym jest chargeback
Chargeback (obciążenie zwrotne) to rodzaj zwrotu środków inicjowany przez wystawcę karty w imieniu klienta. Mechanizm ten ma na celu ochronę konsumenta. Procedurę zapoczątkowuje posiadacz karty kontaktując się ze swoim bankiem. Jeśli klient uważa, że zakupione towary lub usługi były niezgodne z umową lub zauważy na wyciągu z karty transakcje, których nie rozpoznaje - może zażądać zwrotu środków w postaci chargebacku.
Kiedy można skorzystać z procedury chargeback?
- klient nie otrzymał części lub całości kwoty wypłacanej z bankomatu
- pojawiła się rozbieżność między poprawną kwotą (lub walutą) transakcji a tą, która została zapłacona
- transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz
- transakcja została rozliczona w innej kwocie lub walucie niż klient zaakceptował w momencie jej dokonania
- opłacona przy użyciu karty usługa lub produkt nie zostały dostarczone
- akceptant przesłał rozliczenie transakcji, która została uprzednio anulowana
- klient próbował zapłacić za towar lub usługę przy użyciu karty, jednak transakcja się nie powiodła i klient zapłacił za towar czy usługę w inny sposób. Mimo tego karta została obciążona nieudaną transakcją
- klient został obciążony (np. przez hotel lub wypożyczalnię) za usługę, której nie zamawiał
- dostarczono zamówiony towar, ale był on uszkodzony
- zakup został zwrócony, ale nie dokonano zwrotu pieniędzy
Jak efektywnie zareklamować transakcję?
Wystarczy jeden telefon na naszą infolinię by złożyć reklamację, w następstwie której bank będzie mógł skorzystać z procedury chargeback.
Pytania i odpowiedzi
W jaki sposób mogę wnioskować o kartę kredytową?
Wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, bankowości telefonicznej (pod numerem 19 506), bankowości internetowej, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe. W zależności od wnioskowanego limitu oraz innych warunków kredytowych, umowa zostanie zawarta przez Internet, telefon, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe lub za pośrednictwem kuriera.
Co to jest „okres bezodsetkowy” i „cykl rozliczeniowy”?
Okres bezodsetkowy to czas, w którym nie pobieramy żadnych odsetek za wykonane transakcje bezgotówkowe. Jeśli do oznaczonego terminu zwrócisz całość zadłużenia zrealizowanego jako transakcje bezgotówkowe – nie zapłacisz za kredyt żadnych odsetek! Cykl rozliczeniowy to okres, za który T-Mobile Usługi Bankowe przygotuje zestawienie transakcji dokonanych kartą oraz innych operacji na rachunku karty. Transakcje te znajdziesz na wyciągu z rachunku karty kredytowej, dostępnym w bankowości internetowej.
Czy zadłużenie może spłacać się automatycznie?
Tak, za pośrednictwem bankowości telefonicznej, w placówce T-Mobile Usługi Bankowe lub Wirtualnego Oddziału możesz ustawić automatyczną spłatę kwoty minimalnej lub całości zadłużenia. Nie musisz wówczas pamiętać o spłacie zadłużenia na rachunku karty, ponieważ spłaty będą dokonywać się automatycznie z Twojego rachunku osobistego.
Jaka jest różnica między transakcją gotówkową a bezgotówkową?
Transakcja gotówkowa to pobranie pieniędzy z bankomatu. Wszystkie pozostałe transakcje przy użyciu karty, a więc płatność w sklepie, przez Internet oraz przelewy z rachunku karty kredytowej to transakcje bezgotówkowe.
W jaki sposób aktywować kartę kredytową?
Instrukcja aktywacji karty kredytowej dostępna jest tutaj.
Gdzie można płacić kartą kredytową MasterCard?
Płatności kartą kredytową MasterCard można dokonywać we wszystkich punktach handlowych, gdzie widnieje logo MasterCard, przez Internet oraz przez telefon.
Czy mogę płacić kartą za granicą? Jak zostanie przeliczona płatność w innej walucie?
Oczywiście! Transakcje, wykonane w dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR) lub funtach brytyjskich (GBP), przeliczane są bezpośrednio na złote. Jeśli dokonasz transakcji w innej walucie, najpierw przeliczymy ją na dolary, a następnie na złote. Na wyciągu z rachunku karty kredytowej zobaczysz kwotę w złotych.
Na czym polega technologia MasterCard® PayPass™?
Technologia PayPass™ to unikalny zbliżeniowy system, pozwalający na dokonywanie transakcji bezgotówkowych jedynie przez przyłożenie karty lub telefonu (dotyczy usługi MyWallet) do specjalnego terminalu. Sprzedawca wprowadza kwotę do zapłaty, Ty zbliżasz kartę lub telefon do czytnika i gotowe! Maksymalna kwota transakcji bez kodu PIN lub podpisu wynosi 50 zł. Oczywiście kartą z systemem PayPass™ można też dokonywać standardowych płatności na większe kwoty – podając kod PIN.
Co zrobić, jeśli zgubiłem kartę?
W takim wypadku powinieneś jak najszybciej zastrzec kartę. Możesz to zrobić za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, infolinii banku (pod numerem 19 506), bankowości internetowej, w dowolnym sklepie T-Mobile lub w Biurze Obsługi Abonenta T-Mobile (pod numerem telefonu 602 900 000). Możesz także dokonać blokady karty przez bankowość mobilną.
Na co zwracać uwagę, płacąc kartą przez Internet?
- Podając informacje o karcie na stronach internetowych, zachowaj rozwagę.
- Sprawdzaj wiarygodność serwisów, weryfikuj ofertę, warunki dokonania transakcji oraz reklamacji.
- Zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego, zwracając szczególną uwagę na regulaminy stron i ich zapisy dotyczące pobieranych opłat (np. cykliczne opłaty za uczestnictwo, opłaty abonamentowe, możliwość rezygnacji z uczestnictwa).
- Przed dokonaniem transakcji upewnij się, że transmisja danych odbędzie się w bezpiecznym połączeniu: w oknie przeglądarki internetowej szukaj symbolu kluczyka lub kłódki gwarantującego, że sesja jest szyfrowana specjalnym protokołem SSL, pozwalającym na bezpieczną komunikację; sprawdź, czy adres strony internetowej zaczyna się od https, co oznacza szyfrowany protokół zapewniający bezpieczne połączenie z serwerem.
Jak chronić swój PIN do karty?
- Unikaj łatwych do przewidzenia kombinacji cyfr.
- Zapamiętaj swój kod PIN.
- Pamiętaj o okresowej zmianie kodu PIN, w szczególności po powrocie z wyjazdu zagranicznego.
- Używaj różnych kodów PIN dla różnych kart.
- Zasłaniaj klawiaturę podczas wprowadzania kodu PIN w bankomacie lub w trakcie płatności w punkcie usługowo-handlowym.
Czy T-Mobile Usługi Bankowe współpracuje z Biurem Informacji Kredytowej (BIK S.A.)?
- bankom – informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są potrzebne w związku z wykonywaniem czynności bankowych oraz w związku ze stosowaniem metod statystycznych, o których mowa w art. 128 ust. 3 oraz w art. 128d ust. 1 ustawy Prawo bankowe,
- innym instytucjom ustawowo upoważnionym do udzielania kredytów - informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są niezbędne w związku z udzielaniem kredytów, pożyczek pieniężnych, gwarancji bankowych i poręczeń.
Informacje gromadzone i udostępniane przez Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie obejmują dane osobowe chronione przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z zapisami tej ustawy, przetwarzanie danych osobowych jest dopuszczalne między innymi wtedy, kiedy zezwalają na to przepisy prawa. Takim szczególnym upoważnieniem ustawowym dla Biura Informacji Kredytowej S.A. do przetwarzania danych osobowych (w tym danych obejmujących tajemnicę bankową) jest art. 105 ust. 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami). Wejście w życie Ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych wpłynęło na możliwość nawiązania współpracy z Biurami Informacji Gospodarczej i związanym z tym poszerzeniem zawartości informacyjnej raportów kredytowych o dane zgromadzone w tych biurach. Biuro Informacji Kredytowej S.A. jako instytucja, której funkcjonowanie reguluje Prawo bankowe, może także - na podstawie art. 12a ust. 3 Ustawy o usługach płatniczych - zbierać i udostępniać ich wydawcom informacje dotyczące posiadaczy instrumentów płatniczych. Biuro Informacji Kredytowej S.A. udostępnia informacje instytucjom ustawowo upoważnionym.
Opłaty
Karta kredytowa MasterCard | Tryb pobierania | Stawka |
---|---|---|
Opłaty podstawowe | ||
Opłata za wydanie karty | jednorazowo | 0 zł |
Opłata za wznowienie karty | rocznie | 0 zł (pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 15 000 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 35 zł (pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 7 500 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 70 zł |
Opłata za wydanie karty w miejsce karty zastrzeżonej lub zamkniętej | jednorazowo | 70 zł |
Opłata za wybór/zmianę wizerunku karty* | jednorazowo | 10 zł |
Opłata za wydanie/wznowienie karty dodatkowej | rocznie | 20 zł |
Zmiana PIN | ||
W bankomacie | od każdej dyspozycji | 3 zł |
Za pośrednictwem bankowości internetowej/mobilnej/telefonicznej | od każdej dyspozycji | 0 zł |
Prowizja za wypłatę gotówki w bankomacie | ||
Własnym i sieci Euronet lub Cash4You | od każdej wypłaty | 6%, min. 10 zł |
Obcym w kraju i za granicą | od każdej wypłaty | 6%, min. 10 zł |
Prowizja za przelew z rachunku karty kredytowej | ||
Za pośrednictwem bankowości internetowej/telefonicznej | od każdego przelewu | 6%, min. 10 zł (grace period właściwy dla transakcji bezgotówkowych) |
Opłata za powiadomienie SMS** | od każdego powiadomienia | 0,30 zł |
Opłata za kartę*** | jednorazowo w cyklu rozliczeniowym | 8 zł |
Opłata za kartę MasterCard NFC | jednorazowo w cyklu rozliczeniowym | 0 zł |
Aktywacja usługi MasterCard Mobile | opłata jednorazowa | 0 zł |
Opłaty dodatkowe | ||
Opłata za wydanie opinii bankowej/pism o charakterze zaświadczeń | jednorazowo | 50 zł |
Opłata za wysłanie karty kurierem na życzenie Klienta | jednorazowo | 50 zł |
Wyciągi z rachunku karty kredytowej | ||
Wyciąg dostępny za pośrednictwem bankowości internetowej za dowolny cykl rozliczeniowy | za każdy wyciąg | 0 zł |
Wyciąg/historia rachunku, odbierany w placówce T-Mobile Usługi Bankowe | za każdy miesiąc wyciągu/historii rachunku | 10 zł |
Inne funkcje karty w bankomatach własnych | ||
Sprawdzenie salda rachunku w bankomacie | od każdej dyspozycji | 1 zł |
Opłaty za korzystanie z wpłatomatu | ||
Opłata za dokonanie wpłaty na rachunek karty kredytowej | od zrealizowanej wpłaty | 0,5%, min. 3 zł |
*Od chwili udostępnienia usługi dla Klientów
**Zakres powiadomień definiowany jest przez Klienta. Opłata pobierana jest łącznie za wszystkie przesłane powiadomienia z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN (ROR-u), należącego do Klienta, a jeśli Klient posiada więcej niż jeden taki ROR, opłata pobierana jest z ROR-u o najwcześniejszej dacie otwarcia. W przypadku gdy Klient nie posiada ROR-u, opłata pobierana jest z rachunku oszczędnościowego w PLN, a jeśli Klient posiada więcej niż jeden taki rachunek – z rachunku o najwcześniejszej dacie otwarcia.
***Niepobierana pod warunkiem wykonania przez Klienta min. 4 transakcji bezgotówkowych posiadaną do danego rachunku kartą kredytową w bieżącym okresie rozliczeniowym, z wyłączeniem przelewów z rachunku karty, liczonych dla każdej wydanej do rachunku karty oddzielnie, i rozliczenia ich przez bank. Opłaty nie pobiera się, gdy karta ma status zastrzeżonej, zablokowanej, zamkniętej lub do aktywacji.