Jak zastrzec kartę?

Krok1: Zaloguj się do bankowości internetowej korzystając z opcji ZALOGUJ w powyższym menu

Portal - menu

Krok 2: Wybierz sekcję KARTY

Możesz pominąć ten krok, jesli boks karty, którą chcesz zastrzec, widzisz na stronie po zalogowaniu.

Bankowość internetowa - strona po zalogowaniu

Krok 3: Wybierz opcję ZMIEŃ STATUS KARTY w menu szybkich akcji, dostępnych po kliknięciu w 3 kropki boksu karty, którą chcesz zastrzec

Bankowość internetowa - karta - status 

Krok 4: Wybierz status ZASTRZEŻONA

Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne. Jeżeli masz wątpliwości, czy karta wymaga zastrzeżenia, możesz ją zablokować. Zablokowaną kartę będziesz mógł odblokować w przyszłości i ponownie z niej korzystać

Bankowość internetowa - Status karty 

Krok 5: Potwierdź chęć zastrzeżenia karty

Bankowość internetowa - zastrzeganie karty

Krok 6: Zatwierdź operację

W zależności od wykorzystywanej metody autoryzacji, zatwierdź operację kodem SMS lub aplikacją mobilną.

Karta została zastrzeżona

Kartę możesz również zastrzec dzwoniąc na Infolinię pod numer 19 506, odwiedzając Wirtualny Oddział lub Placówkę T-Mobile Usługi Bankowe.