Jak zastrzec kartę?

 

W sytuacji kradzieży lub zagubienia swojej karty, powinieneś ją niezwłocznie zastrzec! By to zrobić:
 
1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
 
2. W sekcji „Idź do …” wybierz zakładkę „Kart”. 
 
aktywacja_karty_KB
 
3. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
 
aktywacja_karty_KB_5
 
4. W szczegółach wybierz „Zmień status karty”.
 
zastrzeganie_karty_KB_3
 
5. Z listy rozwijanej, wybierz "Zastrzeżona" i zatwierdź modyfikację wybierając przycisk „Zmień status”.
zastrzeganie_karty_KB_4
 
6. W wyznaczone miejsce wpisz jednorazowy kod SMS i wybierz "Wyślij".
 
aktywacja_karty_KB_2
 
7. Gotowe.
Twoja karta została zastrzeżona.
 
 
WARTO WIEDZIEĆ:
  • Kartę możesz również zastrzec dzwoniąc na Infolinię pod numer 19 506, odwiedzając Wirtualny Oddział lub Placówkę T-Mobile Usługi Bankowe.
  • Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne, konieczne jest wtedy złożenie wniosku o wydanie nowej karty. Możesz to zrobić za pośrednictwem bankowości internetowej (w sekcji Centrum produktów), Wirtualnego Oddziału lub Infolinii.