Jak zalogować się do bankowości internetowej?

 

1. Wejdź na www.t-mobilebankowe.pl i wybierz „Zaloguj” lub „Logowanie”.
 
Witaj_Jak się zalogować?_1_T-Mobile Usługi Bankowe

 

2. Wpisz swój identyfikator, czyli numer Karty Klienta i kliknij „Zaloguj”.  
Numer Karty Klienta jest wspólny dla Systemu Bankowości Internetowej dla osób prywatnych i firm, znajdziesz go w umowie albo w tytule przelewu zwrotnego, jeśli zawarcie umowy potwierdziłeś przelewem z innego banku.    
 
Witaj_Jak się zalogować?_2_T-Mobile Usługi Bankowe
  
3. Wprowadź swoje hasło.
Jeśli do bankowości internetowej  logujesz się po raz pierwszy, hasło startowe otrzymasz w formie SMS, na numer telefonu, który podałeś podczas podpisywania umowy.
 
Witaj_Jak się zalogować?_3_T-Mobile Usługi Bankowe

PAMIĘTAJ: Dla Twojego bezpieczeństwa, termin ważności hasła startowego wynosi 30 minut, później hasło wygasa. Aby wygenerować nowe, konieczny będzie już kontakt z Infolinią pod numerem telefonu 19 506 lub z placówką T-Mobile Usługi Bankowe.

 

4. Ustaw swoje własne hasło i kliknij „Zaloguj”. 
 
Witaj_Jak się zalogować?_4_T-Mobile Usługi Bankowe  
 
 PAMIĘTAJ: Hasło musi składać się z co najmniej 10 znaków i zawierać:
  • małą literę,
  • dużą literę,
  • cyfrę,
  • znak specjalny (np. . , % $ @ * & ( ) #). 

 

5. Jeśli jesteś już Klientem T-Mobile Usługi Bankowe i korzystasz z naszych usług dla osób prywatnych, wybierz, z systemu której bankowości internetowej chcesz w danej chwili korzystać - prywatnej, czy firmowej:

logowanie_wybor

WARTO WIEDZIEĆ:

  • Do wprowadzania haseł możesz użyć również klawiatury wirtualnej,

    w tym celu wybierz ikonę klawiatury klawiatura.

  • Dla własnego bezpieczeństwa unikaj łatwych do odgadnięcia haseł takich jak „moje hasło”, „hasło”, daty urodzenia, imiona krewnych, czy ciągi znaków występujące obok siebie na klawiaturze komputera. 
  • Możesz zmienić swój identyfikator i metodę logowania na taką, która najbardziej będzie Ci odpowiadać.