Jak zastrzec kartę?

 
W sytuacji kradzieży lub zagubienia swojej karty, powinieneś ją niezwłocznie zastrzec! By to zrobić:
 
1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
 
2. W sekcji „Idź do …” wybierz zakładkę „Kart”. 
 
bfo_rarunki
 
3. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
 
bfo_karta

4. W szczegółach wybierz „Zmień status karty”.
 
status

5. Z listy rozwijanej, wybierz "Zastrzeżona" i zatwierdź modyfikację wybierając
    przycisk „Zmień status”.
 
nowy_status

6. W wyznaczone miejsce wpisz jednorazowy kod SMS i wybierz "Wyślij".
 
SMS_1

7. Gotowe.
      Twoja karta została zastrzeżona.
 
 
WARTO WIEDZIEĆ:
  • Kartę możesz również zastrzec dzwoniąc na Infolinię pod numer 19 506, odwiedzając Wirtualny Oddział lub Placówkę T-Mobile Usługi Bankowe.
  • Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne, konieczne jest wtedy złożenie wniosku o wydanie nowej karty. Możesz to zrobić za pośrednictwem bankowości internetowej (w sekcji Centrum produktów), Wirtualnego Oddziału lub Infolinii.