Infolinia: 19 506

Jak połączyć się z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe?

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe zapewnia obsługę telefoniczną pod następującymi numerami telefonów:

Koszty związane z połączeniem z infolinią:

  • z telefonów stacjonarnych - opłata jak za połączenie lokalne,
  • z telefonów komórkowych - opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej.

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe jest do dyspozycji Klientów w zakresie informacyjnym, transakcyjnym oraz sprzedażowym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Serwis automatyczny (IVR)

IVR

Po połączeniu się z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe, Klienci w ramach automatycznego serwisu telefonicznego (IVR) mają do dyspozycji następujące opcje:

  • 1 – Informacja o produktach - umożliwia uzyskanie od konsultantów pełnej informacji w zakresie produktów i usług oferowanych przez T-Mobile Usługi Bankowe.
  • 2 – Bankowość Internetowa i aplikacje mobilne – umożliwia uzyskanie wsparcia i informacji na temat bankowości internetowej i mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe
  • 3 – Obsługa kart i przelewów – umożliwia priorytetowe połączenie z Konsultantem, w celu zastrzeżenia bądź zablokowania karty płatniczej. Dzięki tej opcji możesz również uzyskać informacje na temat swoich kart oraz zlecić dyspozycje z nimi związane lub przelewy bankowe.