Dostęp do konta

Bankowość internetowa

Aplikacja mobilna

Nowości w Twojej Bankowości

Intuicyjność, szybkość działania i funkcje, które ułatwiają życie to trzy atrybuty bankowości elektronicznej w T-Mobile Usługi Bankowe.

Tutaj znajdziesz informacje o nowościach w kanałach elektronicznych.

Sprawdź jak zmieniamy się dla Ciebie!!

deskop

Aktualności:


01.01.2020r. - Przelewy podatkowe >>

Zmiany w przelewach podatkowych od 1 stycznia 2020 r.

Od 1 stycznia zmieniły się zasady realizacji podatków PIT, CIT i VAT do urzędu skarbowego. Dotychczasowe rachunki urzędów skarbowych zostaną zamknięte. Przelew podatku PIT, CIT i VAT do urzędu należy wykonywać na swój indywidualny rachunek podatkowy (mikrorachunek podatkowy).

  • Czym jest mikrorachunek podatkowy?

Jest to indywidualny rachunek podatkowy, generowany dla danego podatnika. Numer rachunku może być generowany dla danego PESEL lub NIP. Indywidualny rachunek służy do wpłat podatku PIT, CIT i VAT.
Więcej informacji na temat mikrorachunku podatkowego znajdziesz na stronie Ministerstwa Finansów.

  • Skąd wziąć numer mikrorachunku podatkowego?

Numer indywidualnego rachunku podatkowego wygenerujesz na stornie Ministerstwa Finansów: www.podatki.gov.pl/generator-mikrorachunku-podatkowego lub otrzymasz w urzędzie skarbowym. Numer przyznawany jest na podstawie PESEL lub NIP.

Co zmieni się w Banku:

  • Przelewy zaplanowane do Urzędu Skarbowego na dotychczasowy numer konta z datą płatności po 31 grudnia 2019 r. (w ramach podatków PIT/CIT/VAT) zostaną odrzucone.
  • Od 1 stycznia 2020 r. możesz realizować przelewy podatkowe na Indywidualny Rachunek Podatkowy (mikrorachunek podatkowy) oraz ustawić przelew z przyszłą datą realizacji.
  • Szablony przelewów podatkowych zapisane z dotychczasowymi numerami rachunków Urzędów Skarbowych zostaną odrzucone po 1 stycznia 2020 r. Należy ustawić nowe szablony.

Przelew na mikrorachunek zrobisz tak jak do tej pory.

Wybierz rachunek z którego chcesz zrobić przelew lub wejdź bezpośrednio na/w zakładkę płatności.

Wybierz przelew podatkowy, wskaż Symbol formularza lub Symbol płatności, a następnie wprowadź numer Indywidualnego Rachunku Podatkowego (IRP).

Powyższe treści mają charakter informacyjny i nie stanowią porady podatkowej. W celu uzyskania szczegółowych informacji, należy się zwrócić Urzędu Skarbowego.


16 grudnia 2019r. - Przelewy na telefon BLIK >>

Przelew na telefon BLIK – natychmiastowe przelewy na telefon za darmo

Wyboru tej metody przelewu dokonasz w aplikacji mobilnej w zakładce Płatności. Podaj numer telefonu odbiorcy oraz kwotę, zatwierdź i pieniądze znajdą się na koncie powiązanym z tym numerem telefonu.

Odbiorca musi mieć włączoną opcję otrzymywania przelewów na telefon BLIK.

Szybsze połączenie z infolinią – nie chcesz odpowiadać na pytania weryfikacyjne przy połączeniu?

Wystarczy, że wywołasz połączenie z infolinią w aplikacji mobilnej, poprosimy Cię wtedy o potwierdzenie połączenia Twoją metodą logowania do aplikacji. Następnie wybierz zaprezentowany przez aplikację numer telefonu. Dodzwonisz się do doradcy, który już będzie znał Twoją tożsamość. Jeżeli wybierzesz połączenie po zalogowaniu, nie będziemy Cię prosić o ponowne logowanie, już wiemy kim jesteś.


 

Wcześniejsze zmiany:


15 grudnia 2019r. - Przelew SEPA  >>

7 grudnia 2019r. - Przeglądarka zaufana >>

Placówki

Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i innych – jeśli to możliwe #zostanwdomu.

Korzystaj z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe i z aplikacji T-Mobile Bankowe oraz płatności mobilnych lub transakcji bezgotówkowych.

W celu uzyskania informacji na temat pracy placówek, zapraszamy do kontaktu telefonicznego - podczas rozmowy konsultant przekaże niezbędne informacje. Przypominamy również, że we wszystkich sprawach związanych z obsługą, możesz kontaktować się z Bankiem za pośrednictwem:

  • Infolinii pod numerem 19 506 (całodobowo, 
  • Wirtualnego Oddziału (8:00 - 22:00 od poniedziałku do piątku).


 

BIO

Biometria

BANKUJ MOBILNIE SZYBCIEJ, ŁATWIEJ I WYGODNIEJ!

Korzystaj z Aplikacji Mobilnej T-Mobile Bankowe i ciesz się wygodą płatności. Gdziekolwiek jesteś, swój bank masz zawsze przy sobie.

Specjalnie dla Ciebie udostępniliśmy nową funkcjonalność: logowanie i autoryzację za pomocą odcisku palca lub wizerunku twarzy - czyli Biometrię.

 

Czym jest Biometria?

Biometria to dodatkowa metoda logowania i potwierdzania operacji, dostępna w aplikacji mobilnej T-Mobile Bankowe od wersji 4.6.0. W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać z metody PIN lub Połącz punkty.

Dla kogo dostępna jest opcja Biometrii?

Biometria dostępna jest na urządzeniach wyposażonych w skaner odcisku palca / wizerunku twarzy z systemem operacyjnym:

  • Android 6.0 (lub wyższym) – funkcja o nazwie Android Fingerprint.
  • iOS 9.0 (lub wyższym) – funkcja o nazwie Touch ID lub Face ID.

Co umożliwia Biometria?

  • Logowania do Aplikacji Mobilnej.
  • Logowania do Bankowości Internetowej.
  • Autoryzacji wybranych operacji zlecanych w Bankowości Internetowej.
  • Potwierdzania wybranych operacji zlecanych w Aplikacji Mobilnej.

1 222 1Autoryzacja

 

Jak uruchomić funkcję Biometrii?

  1. Uruchom aplikację T-Mobile Bankowe,
  2. Zaloguj się używając standardowej formy logowania (wpisz PIN lub Połącz punkty),
  3. W menu znajdującym się po lewej stronie wybierz opcję Ustawienia, a następnie Logowanie i autoryzacja,
  4. Aktywuj przełącznik włączający Biometrię (Autoryzacja odciskiem palca / Touch ID / Face ID),
  5. Wpisz kod PIN lub połącz punkty – jest wymagany ze względów bezpieczeństwa,
  6. Biometria uruchomi się dla logowania oraz potwierdzania operacji. Jeśli chcesz wyłączyć jedną z opcji, to dezaktywuj odpowiedni przełącznik.

 

Sprawdź jak szybko i łatwo możesz korzystać z Aplikacji Mobilnej T-Mobile Bankowe!

PSD2 - wprowadzone zmiany