3dsecure_box

3D Secure

Płatności kartą w Internecie jeszcze bezpieczniejsze dzięki usłudze 3D Secure

Usługa 3D Secure:

  • zabezpiecza transakcje dokonywane w Internecie kartami płatniczymi Mastercard® poprzez dodatkową autoryzację transakcji za pomocą jednorazowego kodu;
  • jest udostępniana automatycznie dla wszystkich kart T-Mobile Usługi Bankowe, dzięki czemu nie trzeba podejmować żadnych działań mających na celu aktywację zabezpieczenia (planowany czas uruchomienia usługi pierwszy kwartał 2018 roku);
  • jest bezpłatna – bank wysyła bezpłatnie SMS-y z kodami.

Sklepy internetowe, które wdrożyły usługę 3D Secure dla kart Mastercard, umieszczają następujące oznaczenia Mastercard SecureCode oraz Mastercard Identity Check (ID Check):

Mastercard SecureCodeMastercard ID Check

Jest to potwierdzenie, że płatności w tych sklepach mogą być zabezpieczone usługą 3D Secure. W rzeczywistości może się zdarzyć, że niektóre sklepy internetowe mimo oznaczenia nie wymagają dodatkowej autoryzacji za pomocą 3D Secure.

Korzystanie z usługi 3D Secure jest naprawdę proste.

Przekonaj się sam:

Jak korzystać z usługi 3D Secure

Poniżej przedstawione zostały szczegółowe informacje dotyczące korzystania z usługi 3D Secure.

Aby zapłacić kartą w Internecie, należy podać standardowe dane, o które prosi sklep, np. numer karty, datę ważności karty, kod CVV2/CVC2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty).

Następnie możesz zostać przekierowany na stronę, gdzie należy wprowadzić sześciocyfrowy kod, za pomocą którego autoryzujesz transakcję. Otrzymasz go SMS-em pod numer telefonu komórkowego, który nam podałeś, tj. pod numer telefonu zaufanego. Kod ten potwierdza poprawność danych, tj. status karty oraz tożsamość osoby płacącej.

UWAGA:

  • Podczas dokonywania płatności bank nigdy nie prosi o kod PIN do karty płatniczej oraz nie wysyła kodu autoryzacyjnego, jeśli nie jest on wymagany przez sklep internetowy.
  • Tylko prawidłowo przypisany do rachunku karty płatniczej numer telefonu umożliwia korzystanie z usługi 3D Secure dla danej karty. Jeśli nie pamiętasz, który numer telefonu nam podałeś, zapraszamy do oddziału banku w celu jego weryfikacji.